מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מוסד גמילה מהימורים – חשיבותו בקו המנחה לגמילה מלאה

    התמכרות להימורים יכולה להתבטא בכל מני סוגים של התנהגויות – מילוי כרוני של כרטיסי לוטו, הימור על משחקים באינטרנט, השתתפות במשחקי קזינו ועוד. מצבים שכאלו יכולים להסתיים רק לאחר שהאדם מחליט לטפל בבעיית ההתמכרות שלו, כאשר המקום האידיאלי לשם כך הוא מוסד גמילה מהימורים.

    התמכרות להימורים – מאיפה זה נובע?

    הימור הינו אקט שמשלב לקיחת סיכון, על פניו מחושב, תוך ביצוע פעילות נמרצת שנתפסת כמהנה ובסופו של דבר מובילה להתמכרות. ההסבר הביולוגי לכך הוא שבעת לקיחת הסיכון, בגופו של המכור מופרשים הורמוני סרוטונין ודופמין, המגבירים את תחושתו הטובה של המכור לאחר שהוא מבצעת את פעולת ההימור. לצד זאת, ישנם גורמים מעשיים אחרים המובילים אדם להמר, הנובעים מתפיסות של גיל, מגדר ותרבות. מה כוללת הפנטזיה של מכור להימורים?

    • ההנחה שזהו כסף שקל להרוויח.
    • המכור חש שהוא בעמדה של כוח.
    • המכור חש שהוא מצליח לצבור כך מוניטין חברתי.
    • המכור מהווה חלק ממסגרת חברתית כלשהי, הלא היא חברת המהמרים, וכך הוא מצליח לבלות בחברת אנשים.

    אם נסכם את מקור הסיבה שמובילה את האדם להמר, מדובר בשילוב של התמכרות נוירולוגית יחד עם גורמים חברתיים ותרבותיים, המהווים מעין תמריץ עבור המכור להמשיך ולהמר.

    חשיבות הגמילה מהימורים

    התמכרות להימורים הינה תופעה התנהגותית בעלת אופי התמכרותי. היא נחשבת לנגע חברתי שמכרסם בחברה, ומשפיע לרעה על חייו של הפרט על כל היבטיהם. ההתמכרות גורמת להימורים להיות מושא חייהם של המכורים, כאשר הם מוכנים לעשות הכול כדי לחזור על הפעולה שוב ושוב, תוך איבוד סכומי כסף שערורייתיים ופגיעה ביציבות הכלכלית של המשפחה ויתר בני הבית. פעמים רבות זה מקצין לכדי קבלת הלוואה מהשוק השחור, דבר שמסבך את המכור עם גורמים שמאיימים באופן ממשי על חייו.

    גמילה מהימורים הינה הכרחית עבור כל מי שמוצא את ההתמכרות להימורים כשולטת בחייו האישיים. במוסד גמילה מהימורים מעניקים טיפול מרוכז, המועבר על ידי אנשי מקצוע מהתחום שהוכשרו לטפל בתופעה זה. במהלך הגמילה, המטופלים מקבלים סל כלים חיוני שמנפץ להם את פנטזיית התלות בהימורים כתנאי לחיים טובים יותר, ומסייע להם להתמודד עם חייהם ללא כל הישענות על ריגושים או ייחול להשגת רווחים כלכליים נשגבים באמצעות הימורים.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      לקחת את עצמכם בידיים ולטפל בהתמכרות
      הימורים כפייתיים הם שם נוסף להתמכרות להימורים, שעלולה להוביל למצוקה כלכלית ולעומס על מערכות יחסים ומקום העבודה. התמכרות להימורים שונה מהתרגשות מזדמנת או הימורים שניתנים לניהול בכך שהיא עשויה להשתלט על חייו של אדם. זה יכול לקרות לכל אחד בכל(...)
      קרא עוד
      להקל על המאמץ ולטפל בהתמכרות
      הסתמכות על היתרונות של בית מאזן מאלכוהול פרטי עשויה להקל על המאמץ שלכם להתפכח. פיכחון הוא יעד שאליו יש להגיע לאחר מסע יעיל ועשיר במגוון מיומנויות שניתן וחשוב לרכוש,כדי שתוכלו לא רק להגיע לפיכחון אלא גם לשמור עליו. ואין ספק כי דרך זו יכולה ל(...)
      קרא עוד
      טיפול וסיוע מסביב לשעון
      אי הידיעה למה לצפות מתוכנית טיפול בהתמכרות עלולה לגרום לאדם להרגיש רתיעה מכניסה לטיפול. בית מאזן מאלכוהול באשפוז מלא מציע טיפול וסיוע מסביב לשעון. אם אתם רוצים לקבל סיוע לבעיית האלכוהוליזם, אתם צריכים להתגורר במרכז לתקופה מסוימת, מה שאומר ש(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים