מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    התמכרות למשככי כאבים

    גמילה ממשככי כאבים

    בשנים האחרונות ניתן לראות כי קיימת עלייה מדאיגה בכמות האנשים אשר מגיעים אל מרכזי גמילה בכדי לעבור גמילה ממשככי כאבים. וילה מטריקס הינה מרכז גמילה המספק את הטיפול שיעזור בגמילה מהתמכרות לתרופות מרשם. במרכז זה, המטופלים יקבלו את הטיפול היעיל והטוב יותר אשר נועד לאפשר להם לפתור את הבעיה ההרסנית הזו.

    גמילה ממשככי כאבים בסיועו של מרכז גמילה מקצועי

    כמו כל התמכרות אחרת, גמילה ממשככי כאבים צריכה להתבצע במרכז גמילה מקצועי הכולל צוות מומחים מנוסה. חשוב לבחור במרכז המעניק סיוע בהתמודדות עם תסמיני הגמילה השונים לדוגמא, חרדה, צמרמורות, בחילות והקאות, עייפות, עוויתות ועוד. כאשר תהליך הגמילה לא הדרגתי ולא מתבצע על ידי צוות מומחה, תופעות אלו עלולות להיות חזקות וקשות יותר.

    גמילה ממשככי כאבים על ידי מרכז גמילה מקצועי עובר דרך שני שלבים עיקריים:

    • השלב הראשוני הינו השלב הפיזיולוגי בו המכור מספיק לשתות ממשככי כאבים על מנת לנקות את גופו מחומרים אלו.
    • לאחר השלב הראשון, מתחיל התהליך הארוך הנפשי של גמילה ממשככי הכאבים. כמו בתהליך הפיזיולוגי, התהליך הנפשי צריך להתבצע בהשגחה של בעלי מקצוע המיועדים לכך על מנת להקל על המטופלים במהלך זה. בשלב זה, המטופל צריך להבין כי אין לו צורך לעשות שימוש בתרופות. תהליך זה עלול להימשך תקופה ארוכה מכיוון שהוא מורכב.

    בעזרת הטיפולים האלו המטופל יוכל להתמודד בסביבה בטוחה ובצורה מוצלחת עם ההתמכרות לתרופות ובתהליך זה הינו ישנה את התנהגותו ודפוסי החשיבה שלו.

    כיצד אפשר להבטיח את הצלחת תהליך הגמילה?

    על מנת להבטיח את הצלחת תהליך הגמילה, חשוב בראש ובראשונה לשנות את קו המחשבה של המכור. עליו יהיה להחליט כי שהוא כבר לא רוצה לחיות בליווי מתמיד של משככי כאבים ויאמין שהוא יכול להתמודד עם קשיים ואתגרים של החיים ללא תלות בתרופות.

    הצעד בו המכור מכיר בבעייתו הוא החלק המשמעותי ביותר בתהליך, וכך הוא יכול לקבל את ההזדמנות להתחיל תהליך ארון של גמילה תחת פיקוח המיועד לכך. מומלץ מאוד להגיע אל מכון הגמילה על מנת לקבל את כל התמיכה והעזרה החשובה לתהליך זה.

    גמילה ממשככי כאבים בסיועו של מרכז גמילה מקצועי

    מרכז גמילה ממשככי כאבים

    כולנו לוקחים אותם מדי פעם כדי להמשיך ולתפקד בעבודה או לבצע את הסידורים שלנו. משככי הכאבים, עם מרשם וללא מרשם, מאפשרים לנו לנהל את חיינו ללא כאבים, אך בעבור אנשים מסוימים הם עלולים לגרום להתמכרות של ממש. וילה מטריקס היא מרכז גמילה ממשככי כאבים, כמו גם מרכז מילה מהתמכרויות שונות, סמים, אלכוהול, אינטרנט והימורים. במרכז פועלים אנשי מקצוע במטרה לסייע לכל אדם אשר מעוניין לחזור לחיים ללא התמכרות.

    מרכז גמילה ממשככי כאבים – מתי נדע שיש בו צורך

    זה מתחיל ממרשם של רופא וממשיך כצריכה בלתי נשלטת של כדורים. לה כמה סימנים שיכולים לסייע לכם לזהות מכור למשכך כאבים:

    • התעסקות מוגזמת במשכך הכאבים – האדם דואג שיהיו לו משככי כאבים בכל עת, והוא אף עסוק בשאלה האם משככי הכאבים מספיקים עבורו.
    • שינויים במינון – בעוד הרופא קובע מינון מסוים, הרי שהמטופל מחליט ליטול משככי כאבים במינון גבוה יותר.
    • ניסיונות תכופים להשיג מרשמים מרופאים שונים – המטופל מבקר אצל רופאים שונים, וביניהם רופא המשפחה, אורתופד ועוד. המכור עשוי אף להציג טענות שקריות בניסיון לזכות במרשם נוסף.
    • ניסיונות תכופים לרכוש את התרופות במקומות שונים – לעתים מדובר בבתי מרקחת מוכרים, ולעתים אף במקומות בלתי אמינים.
    • תלונות תכופות על כאבים – לעתים מדובר בתלונות מוגזמות שנועדו להצדיק את נטילתם של משככי הכאבים במינונים גבוהים.
    • קושי יום יומי – המכורים מתקשים לתפקד על בסיס יום יומי ללא התרופות הממכרות: בעבודה, בלימודים או בביצוע מטלות שונות.
    • התנהגויות קיצוניות – תנודות במצבי רוח: עצבנות, כעס, תוקפנות.

    גם המשפחה משתתפת בטיפול

    מרכז גמילה ממשככי כאבים עושה כל שביכולתו על מנת להקל על המכור, אך למשפחתו יש תפקיד חשוב לא פחות. ערנותה של המשפחה היא שמובילה את האדם המכור אל מרכז הגמילה, תוך שהיא עדה להתנהגויות חריגות כמו ניסיונות חוזרים ונשנים להשיג את משכך הכאבים בדרך לא דרך. כמו כן, בעוד במרכז הגמילה הטיפול הוא פיזי והתנהגותי, הרי שאין תחליף לתמיכתה של המשפחה. היא נמצאת שם כדי לתת למכור סיבה לחיות, סיבה להפסיק את התמכרותו ומעודדת אותו להתחיל לנהל אורח חיים בריא יותר.

    מרכז גמילה ממשככי כאבים – מתי נדע שיש בו צורך

    אחת מהבעיות הפיזיות הנפוצות שאנשים רבים סובלים מהם בשלב כזה או אחר בחייהם היא כאבי גב. כאבי הגב יכולים לנבוע בעיקר בגלל ישיבה או יציבה שאינה טובה לגב, אך גם בגלל בעיות בריאותיות שונות כמו לאחר תאונת דרכים, שחיקת סחוס או פריצת דיסק בגלל עבודה פיזית מאומצת. לרוב הטיפול הניתן לכאבי גב כולל תרופות מרשם חזקות, אשר עלולות לגרום לבעיה קשה של התמכרות למשככי כאבים אצל אחוז מסוים מהאוכלוסייה. וילה מטריקס הינה מרכז גמילה איכותי ומתקדם המעניק תמיכה, סיוע וליווי מקצועי למטופלים הסובלים מהתמכרויות מסוגים שונים. הטיפול במרכז וילה מטריקס מתבצע בהתאמה מדויקת לצרכיו ויכולותיו של המטופל, תוך אמונה כי הוא הגורם המרכזי להצלחת טיפול הגמילה.

    הגורמים לבעיית התמכרות למשככי כאבים

    • מינון תרופתי לא יציב – כאשר אדם פונה אל רופא אורטופד בתלונה לכאבי גב, הרופא ישלח אותו לסדרת בדיקות כלליות לצורך אבחון מצבו ופתירת הבעיה. לרוב אותו טיפול ייתמך בקבלת תרופות מרשם, לצורך מניעת הכאב הנגרם לאדם בגלל הבעיה בגב. תרופות אלו בדרך כלל חזקות מאוד, גם שההשפעה שלהן על הכאב היא כמעט מידית, כך ישנם אנשים שמפתחים תלות בתרופות אלו ומשנים על דעת עצמם את המינון התרופתי שהרופא קבע.
    • שימוש ממושך בתרופה ללא התייעצות עם רופא – כאמור, תרופות המרשם לכאבי גב הן לרוב תרופות חזקות מאוד. לכן ישנם אנשים החווים רגיעה מידית משימוש בתרופה, כך שהם מחליטים לצרוך את התרופה לזמן ממושך הרבה יותר ממה שהוקצב להם על ידי הרופא. שימוש ממושך בתרופות כאלו עלול לפתח התמכרות בלתי נשלטת, וכך פגיעה בריאותית ופיזיולוגית.
    • גורמים פיזיולוגיים – תרופות מרשם נועדו למנוע מהאדם לסבול מכאבים שונים, זאת באמצעות מרכיבים כימיים שונים הנמצאים בתרופות שתפקידם לדכא ולשכך את הכאב. שימוש ממושך בתרופות אלו עלול לפגוע בתפיסה המחשבתית, וכך לפתח התמכרות אל אותן תרופות המטשטשות את הכאב.

    כיצד מטפלים בהתמכרות למשככי כאבים

    הדרך האפקטיבית והיעילה ביותר לטיפול בהתמכרות מסוג זה היא באמצעות פנייה אל מרכז גמילה מקצועי. מרכזי הגמילה מציעים טיפולים הוליסטיים וטבעיים התומכים בגישת טיפול פרטנית ואינדיבידואלית לכל מטופל, תוך שימוש בטכניקות תרפיות אלטרנטיביות ללא שימוש בתרופות כימיות.

    הגורמים לבעיית התמכרות למשככי כאבים

    תהליך גמילה ממשככי כאבים

    התמכרות למשככי כאבים הינה מצב לא פשוט ולכן תהליך גמילה ממשככי כאבים הינו מורכב והשיקום מאתגר. וילה מטריקס היא מרכז גמילה פרטי אשר מעניק למטופליו את האפשרות לעבור תהליכי גמילה, תוך ראיה הוליסטית ובליווי מערך של אנשי מקצוע ממגוון תחומים והכול באווירה משפחתית ובסטנדרטים גבוהים. בוילה מטריקס אנו מבינים כי ההתמכרות הינה תוצר של קושי בחייו של האדם, אשר הוביל אותו אל ההתמכרות ונעשה את כל האפשרי על מנת לסייע בתהליך הגמילה.

    מהו תהליך גמילה ממשככי כאבים?

    תהליך גמילה ממשככי כאבים הוא הליך קשה אשר עלול להיות כרוך בסבל רב, והוא מורכב משתי שלבים עיקריים ודורש ליווי ותמיכה לאורכם:

    • ניקוי הגוף: בשלב הראשון, וכמו בכל התמכרות לחומרים, יש לנקות את הגוף מנוכחות החומרים ומהשפעתם. במקרה של התמכרות למשככי כאבים, הגוף מפתח תלות בחומר המשכך על מנת להתמודד עם הכאב, וכאשר החומר אינו נמצא בגוף – הגוף אינו יודע כיצד להתמודד עם הכאב בצורה תקינה, והמטופל חווה סבל פיזי רב. אי לכך, נדרש צוות רפואי תומך ואנשים אשר יוכלו לסייע בידי האדם לעבור את השלב בצורה מוצלחת.
    • תהליך השיקום: בשלב השני, לאחר שהגוף נקי מהשפעות והמטופל פנוי להתחיל בעבודה מנטלית ורגשית, מתחילים לעבוד על הגורמים בחייו אשר הביאו להתמכרות, ועל תהליך השיקום אשר כולל גם יצירת תשתית לחיים בריאים ומאוזנים, בה האדם מקבל כלים להתמודדות עם הקושי בחייו בצורה תקינה.

    מהי הדך המומלצת ביותר לעבור תהליך גמילה ממשככי כאבים?

    כאמור, תהליך גמילה שכזה הינו תהליך גמילה פיזי ומנטלי, מה שהופך אותו למורכב וקשה יותר עבור המטופל, ובנוסף, קשה יותר להשתקם ולהחזיק אותו לאורך זמן מכיוון שחומרים אלו שכיחים וקל להשיגם. ישנו הכרח של ממש לעבור את התהליך במסגרת מסודרת, אשר תוכל לספק לאדם הנגמל את כל צרכיו הפיזיים והרגשיים, בה הוא יקבל סיוע ותמיכה בכל שלב ושלב בדרך, על ידי אנשי מקצוע מנוסים, וגם יוכל להתחזק ולקבל ארגז כלים על מנת שיוכל לשמור על אורח חיים תקין ומאוזן גם לאחר שיעמוד ברשות עצמו. מומלץ מאוד לפנות אל מרכז גמילה מתמחה לקבלת מידע וייעוץ נוסף.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      גמילה מתרופות נוספים
      גמילה מפרקוסט
      בין תהליכי הגמילה השונים תוכלו למצוא גמילה מפרקוסט אשר הינו חומר משכך כאבים שניתן בעזרת מרשם רופא. אנשים רבים מתחילים שימוש בפרקוסט על מנת להקל על כאב פיזי שנגרם בעקבות מחלה או ניתוח ולא שמים לב איך אט אט הם נגררים אל שימוש יום יומי שכבר אי(...)
      קרא עוד
      גמילה מסרקוול
      תופעות גמילה מסרקוול לרוב יהיו תופעות קשות ולא נעימות. סרקוול הינה תרופה אנטי דיכאונית ממשפחת הציפרלקס אשר עוזרת לאנשים רבים אשר חווים מחסור בהפרשה של סרוטונין ועל כן מרגישים תחושות של דיכאון וחרדה במהלך היום יום. למרות שנראה כי הורדות תרופ(...)
      קרא עוד
      גמילה ממתדון
      תהליך גמילה מסמים כולל לעיתים שימוש במתדון אשר מקל על הסימפטומים אך מהווה חומר ממכר בפני עצמו כך שפעמים רבות נדרשת גם גמילה ממתדון. ההתמכרות לחומר זה אינה רק התמכרות פיזית אלא גם התמכרות נפשית והוא משמש כסם של ממש. בכדי להימנע מהתמכרות לחומ(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים