מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    בית מאזן יוקרתי – מה ההבדל בינו לבין בית מאזן רגיל

    הרגע הכי מרגש שיכול להיות בחייו של מכור, הוא הרגע שבו הוא מתוודע למה שהוא חווה ומחליט לשים לזה סוף. כמובן שכמעט תמיד נלווית לזה תמיכה משפחתית וחברית, אשר מסייעים לו לחוש פחות בושה ואשמה. מרבית המכורים בוחרים בטיפול שמציע בית מאזן.

    בית מאזן יוקרתי מאפשר למטופלים לעבור תהליך גמילה מבלי להרגיש כאילו הם כלואים במאסר. הם מצליחים לחוות תהליך עמוק ופנימי, וזאת בתוך מקום המקנה להם חיי רווחה ואיכות. אתם או הקרובים שלכם מתמודדים עם התמכרות? בואו לשמוע עוד בנושא.

    סוגי התמכרויות

    נוהגים לאפיין התמכרויות בשתי דרכים: התמכרות לחומרים והתנהגות התמכרותית. התמכרות לחומרים מייצגת כל התמכרות שהיא לחומר או למושא צריכה כלשהו, כאשר הנפוצים ביותר הינם אלכוהול, סמים ותרופות מרשם. כאשר אנו מדברים על התנהגות התמכרותית, הכוונה היא לדפוס התנהגותי מסוים שסובב סביב מושא התמכרות, כמו למשל הפרעת הימורים או הפרעות אכילה. בכל אחד מסוגי ההתמכרויות אופי הגמילה יהיה שונה, יותאם לרכיבי ההתמכרות וכן לאדם המתמודד איתה.

    מה מיוחד בבית מאזן יוקרתי?

    אשפוז בבית מאזן עשוי להרגיש כמו אשפוז בבית חולים – מנוכר, מבאס ולא טבעי. אולם אם בוחרים בבית מאזן יוקרתי, כזה המציע תנאי מחיה נוחים, השהות במרכז הגמילה יכולה להנעים יותר ואף לחוש לעתים שהנסיבות הן חופשה בבית מלון. מעבר לכך, בית מאזן יוקרתי מעסיק את אנשי הצוות המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום, אשר חוו מגוון רחב של התנסויות עם מטופלים הסובלים מהתמכרויות ויודעים לזהות איזו תוכנית גמילה תתאים עבור כל אחד.

    תהליך גמילה בבית מאזן כולל בדרך כלל שני שלבים – שלב הגמילה הפיזית ושלב הגמילה הנפשית. בשלב הראשון מנקים את גופו של המטופל מחומרים ומטהרים את סביבתו מהם. בשלב זה כרוכים אתגרים רבים, שכן הוא עשוי לחוש עצבנות, להזיע, לרעוד ואף במקרים מסוימים להגיע למצב של הזיות. השלב השני עוסק יותר בעיבוד התחושות, שיפור הערך והדימוי העצמי ומתן מעטפת רגשית שתסייע גם ביום שאחרי מרכז הגמילה.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      לקחת את עצמכם בידיים ולטפל בהתמכרות
      הימורים כפייתיים הם שם נוסף להתמכרות להימורים, שעלולה להוביל למצוקה כלכלית ולעומס על מערכות יחסים ומקום העבודה. התמכרות להימורים שונה מהתרגשות מזדמנת או הימורים שניתנים לניהול בכך שהיא עשויה להשתלט על חייו של אדם. זה יכול לקרות לכל אחד בכל(...)
      קרא עוד
      להקל על המאמץ ולטפל בהתמכרות
      הסתמכות על היתרונות של בית מאזן מאלכוהול פרטי עשויה להקל על המאמץ שלכם להתפכח. פיכחון הוא יעד שאליו יש להגיע לאחר מסע יעיל ועשיר במגוון מיומנויות שניתן וחשוב לרכוש,כדי שתוכלו לא רק להגיע לפיכחון אלא גם לשמור עליו. ואין ספק כי דרך זו יכולה ל(...)
      קרא עוד
      טיפול וסיוע מסביב לשעון
      אי הידיעה למה לצפות מתוכנית טיפול בהתמכרות עלולה לגרום לאדם להרגיש רתיעה מכניסה לטיפול. בית מאזן מאלכוהול באשפוז מלא מציע טיפול וסיוע מסביב לשעון. אם אתם רוצים לקבל סיוע לבעיית האלכוהוליזם, אתם צריכים להתגורר במרכז לתקופה מסוימת, מה שאומר ש(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים