מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    הגיע הזמן להפסיק עם הסמים

    סמים הם עסק מפחיד לכל הדעות. הרי יש סיבה למה מגיל צעיר מחנכים אותנו להתרחק מהם ועדיף כמה שיותר רחוק, ככל האפשר. למרות זאת, נסיבות החיים והסטרס היום יומי מובילים לא מעט אנשים להידרדר למלתעות סמים שונים, שבתהליך הדרגתי ומסוכן לוקחים בעלות על חייהם. במצב שכזה, בית מאזן מסמים יהיה הפתרון הטוב ביותר לכל אדם שהתמכר לסם כזה או אחר, ואינו מצליח להשתחרר ממנו. אצל מרכז וילה מטריקס מכירים היטב את הסיטואציה, כשמידי שנה מובילים אנשי המקצוע מכורים ומכורות שהגיעו למצב של וויתור על החיים, והתמסרות מוחלטת לסם עד לרמה של חוסר שליטה.

    האם בית מאזן באמת יוכל לעזור?

    לא מומלץ לנסות להיגמל מסמים באופן עצמאי וגם לא להטיל את המשימה על אדם קרוב – בין אם מדובר בחבר או קרוב משפחה. חייבים להבין שלסמים יש יכולות חזקות מאוד, מה שגורם להתמכרות להתפתח מלכתחילה. זהו כוח שאדם פשוט לא יוכל להתמודד איתו, וחבר או קרוב משפחה שאינו איש מקצוע ודאי ינסה לעשות כל שביכולתו אך יגלה לדאבונו שאפילו זה, לא מספיק. לכן, בית מאזן יהיה הגורם הטוב ביותר לפנות אליו, כמובן לאחר שהמכור עצמו הבין שהוא מזיק לעצמו וכעת, רוצה להשתחרר סופית מהסם. חשוב לציין שהמוטיבציה האישית קריטית מאוד, שכן בלעדיה האדם עלול למצוא עצמו מידרדר בשנית אל הסם המפתה.

    מקור ההתמכרות במצוקה נפשית

    בסופו של דבר, ההתמכרות היא ביטוי של מצוקה נפשית חמורה. היא דרכו של אדם להשיג לעצמו מעט הפוגה מאתגרי היום יום והקשיים השונים. וילה מטריקס מציעה ליווי צמוד באמצעות טיפול רגשי ויצירת סביבה חברתית תומכת ומכילה, מתוך האמונה כי בית מאזן חייב ליצור את הקרקע המוצקה והיציבה ביותר לתהליך גמילה יעיל. המשמעות היא שהמכור יזכה גם לליווי פסיכולוגי ופסיכיאטרי צמוד, ומצד שני גם לתמיכה מחברתית ממכורים אחרים שמבינים את היטב את רגשותיו וחוויותיו, ויכולים להזדהות איתן. מתוך המקום הזה של ההזדהות, יכולים לצמוח קשרים ענפים וחשובים מאין כמותם לתהליך הגמילה של כל מכור שמגיע למרכז.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      לקחת את עצמכם בידיים ולטפל בהתמכרות
      הימורים כפייתיים הם שם נוסף להתמכרות להימורים, שעלולה להוביל למצוקה כלכלית ולעומס על מערכות יחסים ומקום העבודה. התמכרות להימורים שונה מהתרגשות מזדמנת או הימורים שניתנים לניהול בכך שהיא עשויה להשתלט על חייו של אדם. זה יכול לקרות לכל אחד בכל(...)
      קרא עוד
      להקל על המאמץ ולטפל בהתמכרות
      הסתמכות על היתרונות של בית מאזן מאלכוהול פרטי עשויה להקל על המאמץ שלכם להתפכח. פיכחון הוא יעד שאליו יש להגיע לאחר מסע יעיל ועשיר במגוון מיומנויות שניתן וחשוב לרכוש,כדי שתוכלו לא רק להגיע לפיכחון אלא גם לשמור עליו. ואין ספק כי דרך זו יכולה ל(...)
      קרא עוד
      טיפול וסיוע מסביב לשעון
      אי הידיעה למה לצפות מתוכנית טיפול בהתמכרות עלולה לגרום לאדם להרגיש רתיעה מכניסה לטיפול. בית מאזן מאלכוהול באשפוז מלא מציע טיפול וסיוע מסביב לשעון. אם אתם רוצים לקבל סיוע לבעיית האלכוהוליזם, אתם צריכים להתגורר במרכז לתקופה מסוימת, מה שאומר ש(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים