מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    הגיע הזמן להפסיק עם הסמים

    סמים הם עסק מפחיד לכל הדעות. הרי יש סיבה למה מגיל צעיר מחנכים אותנו להתרחק מהם ועדיף כמה שיותר רחוק, ככל האפשר. למרות זאת, נסיבות החיים והסטרס היום יומי מובילים לא מעט אנשים להידרדר למלתעות סמים שונים, שבתהליך הדרגתי ומסוכן לוקחים בעלות על חייהם. במצב שכזה, מרכז גמילה מסמים יהיה הפתרון הטוב ביותר לכל אדם שהתמכר לסם כזה או אחר, ואינו מצליח להשתחרר ממנו. אצל מרכז וילה מטריקס מכירים היטב את הסיטואציה, כשמידי שנה מובילים אנשי המקצוע מכורים ומכורות שהגיעו למצב של וויתור על החיים, והתמסרות מוחלטת לסם עד לרמה של חוסר שליטה.

    האם מרכז גמילה באמת יוכל לעזור?

    לא מומלץ לנסות להיגמל מסמים באופן עצמאי וגם לא להטיל את המשימה על אדם קרוב – בין אם מדובר בחבר או קרוב משפחה. חייבים להבין שלסמים יש יכולות חזקות מאוד, מה שגורם להתמכרות להתפתח מלכתחילה. זהו כוח שאדם פשוט לא יוכל להתמודד איתו, וחבר או קרוב משפחה שאינו איש מקצוע ודאי ינסה לעשות כל שביכולתו אך יגלה לדאבונו שאפילו זה, לא מספיק. לכן, מרכז גמילה יהיה הגורם הטוב ביותר לפנות אליו, כמובן לאחר שהמכור עצמו הבין שהוא מזיק לעצמו וכעת, רוצה להשתחרר סופית מהסם. חשוב לציין שהמוטיבציה האישית קריטית מאוד, שכן בלעדיה האדם עלול למצוא עצמו מידרדר בשנית אל הסם המפתה.

    מקור ההתמכרות במצוקה נפשית

    בסופו של דבר, ההתמכרות היא ביטוי של מצוקה נפשית חמורה. היא דרכו של אדם להשיג לעצמו מעט הפוגה מאתגרי היום יום והקשיים השונים. וילה מטריקס מציעה ליווי צמוד באמצעות טיפול רגשי ויצירת סביבה חברתית תומכת ומכילה, מתוך האמונה כי מרכז גמילה חייב ליצור את הקרקע המוצקה והיציבה ביותר לתהליך גמילה יעיל. המשמעות היא שהמכור יזכה גם לליווי פסיכולוגי ופסיכיאטרי צמוד, ומצד שני גם לתמיכה מחברתית ממכורים אחרים שמבינים את היטב את רגשותיו וחוויותיו, ויכולים להזדהות איתן. מתוך המקום הזה של ההזדהות, יכולים לצמוח קשרים ענפים וחשובים מאין כמותם לתהליך הגמילה של כל מכור שמגיע למרכז.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים