מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    גמילה מתרופות אנטי פסיכוטיות

    גמילה מתרופות אנטי פסיכוטיות הינה תהליך מוכר וידוע. עם השינויים שהביאו איתן השנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בתרופות אנטי פסיכוטיות על מנת להתמודד עם קשיים כמו חרדה, דיכאון וכמובן גם עם מחלות נפש קשות יותר כגון סכיזופרניה, הפרעת אישיות דו קוטבית, מאניה דפרסיה ועוד. בתרופות אלו יש חומרים ממכרים אשר גורמים לגוף לפתח תלות. בכל מקרה בו תרצו להפסיק את השימוש בהן הגוף יעבור תהליך גמילה. בוילה מטריקס תמצאו מספר שיטות אשר יעזרו לכם להתמודד עם התהליך.

    טיפים עבור גמילה מתרופות אנטי פסיכוטיות

    תרופות אנטי פסיכוטיות הן סם לכל דבר למרות שהן ניתנות בעזרת מרשם רופא. אמנם הן עוזרות להתמודד עם קושי אחד אך אין ספק כי הן מייצרות קושי אחר והוא הגמילה מהשימוש בהן. על פניו נראה כי הרווח גדול מההפסד ובכדי לעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר הנה מספר טיפים חשובים:

    • עשו את התהליך באופן הדרגתי. גמילה מתרופות אנטי פסיכוטיות מלווה בתופעות לוואי רבות ועל מנת למזער את התחושות הלא נעימות שהגוף והנפש חווים יש להפחית מינונים לאט-לאט.
    • צפו לתהליך ארוך. הידיעה כי זהו תהליך מתמשך אשר אנו מסתיים ביום עוזר להכיל את התקופה.
    • בחרו סביבה מכילה ונעימה אשר תלווה אתכם בדרך. לסביבה חשיבות רבה להצלחתו של התהליך.
    • הקפידו על תנאים סביבתיים נוחים וטובים אשר יתנו לכם מרגוע לנפש.
    • שנו הרגלי חיים. עברו לתזונה בריאה יותר והוסיפו פעילות גופנית אשר תגביר את הפרשת הסרוטונין במוח.
    • הימנעו מפגישות עם חברים אשר משפיעים עליכם לרעה ויכולים להפריע לתהליך אותו אתם עוברים.

    מרכז גמילה מתרופות אנטי פסיכוטיות

    לרוב מרכזי גמילה מציעים תהליכי גמילה עבור כל חומר ממכר שהוא וכן עבור תרופות אנטי פסיכוטיות. תהליך במרכז גמילה הינו איכותי ויעיל יותר ומספק מענה כולל עבור כל התנאים הדרושים על מנת לצלוח את התהליך. בוילה מטריקס תמצאו גם צוות איכותי אשר יעמוד לצידכם לאורכה של כל הדרך וגם מגוון שיטות המספקות כלים מעולמות טיפול שונים אשר יעזרו לכם לעבור את התהליך בדרך הטובה ביותר.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      גמילה מתרופות נוספים
      גמילה מפרקוסט
      בין תהליכי הגמילה השונים תוכלו למצוא גמילה מפרקוסט אשר הינו חומר משכך כאבים שניתן בעזרת מרשם רופא. אנשים רבים מתחילים שימוש בפרקוסט על מנת להקל על כאב פיזי שנגרם בעקבות מחלה או ניתוח ולא שמים לב איך אט אט הם נגררים אל שימוש יום יומי שכבר אי(...)
      קרא עוד
      גמילה מסרקוול
      תופעות גמילה מסרקוול לרוב יהיו תופעות קשות ולא נעימות. סרקוול הינה תרופה אנטי דיכאונית ממשפחת הציפרלקס אשר עוזרת לאנשים רבים אשר חווים מחסור בהפרשה של סרוטונין ועל כן מרגישים תחושות של דיכאון וחרדה במהלך היום יום. למרות שנראה כי הורדות תרופ(...)
      קרא עוד
      גמילה ממתדון
      תהליך גמילה מסמים כולל לעיתים שימוש במתדון אשר מקל על הסימפטומים אך מהווה חומר ממכר בפני עצמו כך שפעמים רבות נדרשת גם גמילה ממתדון. ההתמכרות לחומר זה אינה רק התמכרות פיזית אלא גם התמכרות נפשית והוא משמש כסם של ממש. בכדי להימנע מהתמכרות לחומ(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים