מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    הקשיים בדרך לגמילה

    גמילה מהתמכרויות עלולה להיות תהליך קשה עבור המטופל הנכנס למכון גמילה וגם עבור משפחתו. הקשיים בדרך לגמילה הם רבים, אך אפשר בהחלט לעבור אותם עם עזרה מקצועית. מכון הגמילה וילה מטריקס מעניק עבור כל מטופל תכנית ייחודי ואישי כדי לעזור להם לעבור את קשיים אלו ולהגיע אל הצלחתה הגמילה. בין אם מדובר בהתמכרות כימית או התמכרות התנהגותית, יש צורך בטיפולים על ידי צוות מקצועי ומומחה בתחום ההתמכרות הרלוונטית.

    הקשיים בדרך לגמילה – תסמיני הגמילה

    קיימים תסמינים רבים של גמילה פיזית מסמים וגמילה רגשית. הקשיים אשר עוברים מכורים לסמים או אלכוהול הינם בשלב ראשון קשיים פיזיים, לדוגמא, כאבי ראש, קריז, כאבי שרירים וכאבי בטן. עם זאת, מכורים להתמכרויות התנהגותית אינם זקוקים לגמילה פיזית אלא רגשית. כמו כן, גמילה רגשית הכרחית עבור כל סוג התמכרות על מנת להצליח להיגמל מהתלות.

    להלן מספר תסמיני גמילה רגשית:

    • אחד הקשיים המוכרים ביותר בתהליך גמילה רגשית הינו תקופת דיכאון. בתקופה זו, נגמלים רבים חשים ירידה במצב הרוח, דכדוך ודיכאון.
    • גמילה רגשית גורמת לנגמלים להרגיש עייפות רבה שהיא בעיקר עייפות פסיכולוגית.
    • הפרעות השינה הן חלק מהקשיים בדרך לגמילה.
    • עצבנות הינה אחד מהביטויים הנפוצים ביותר בתהליך גמילה הנפשית והרגשית. ובכן, הנגמל מפסיק לבצע את הפעולה אשר הוא הכי אהב בעבר, ומסיבה זו הינו עצבני וחסר סבלנות. במקרה זה, חשוב למצוא ולבחור בפעילויות שיכולות להרגיע את המטופל, כמו פעילות חברתית, תחביבים, ספורט ועוד.
    • הקשיים בדרך לגמילה כולל התקפי חרדה חזרים וזאת על רקע המחסור בחומר או בפעולה אליה מכור.

    כיצד אפשר להתמודד עם הקשיים בדרך לגמילה?

    קיימות אפשרויות שונות שנועדו לסייע בהתמודדות מול הקשיים בדרך לגמילה. הדרך הטובה ביותר הינה לבחור במרכזי גמילה מקצועיים כדי לקבל את כל התמיכה והעזרה לה המטופלים זקוקים. טיפולים  ותרפיות שונות, לדוגמא, תרפיה בים או באומנות, יכולות לעזור להתמודד מול קשיים אלו בצורה משמעותית. מסיבה זו, חשוב מאוד לבחור מכון גמילה בכדי לשפר את המוטיבציה ולהצליח לעבור את תהליך הגמילה בהצלחה.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      גמילה מסמים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים