מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    לאן לפנות בנושא גמילה מסמים?

    במידה והגעתם למסקנה שהשימוש שלכם או של קרוב משפחה בסמים הפך להתמכרות ועבר את גבול השימוש בשליטה, ככל הנראה כי ישנו צורך בעזרה מקצועית על מנת לעצור את התמכרות זו. אם סיטואציה זו מוכרת לכם, השאלה הראשונה העולה הינה גמילה מסמים לאן לפנות? וילה מטריקס הינה מרכז גמילה יוקרתי המספק טיפולים עבור מגוון של התמכרויות שונות, כגון, אלכוהול, סמים, אינטרנט, הימורים ועוד. מרכז זה מציעה תכנית טיפול חדשנית שמשלבת טיפול אינדיבידואלי עבור כל מטופל, זאת לצד טיפול קבוצתי.

    גמילה מסמים לאן לפנות? כיצד אפשר לעשות הבחירה הנכונה?

    ראשית, חשוב להבין שיהיה קשה מאוד להיגמל מסמים ללא עזרה מקצועית וללא טיפולים המיועדים לכך. על מנת שתהליך הגמילה יחזיק גם בטווח הרחוק, רצוי שהמכור יפנה למרכז גמילה מסמים מקצועי אשר בעל צוות המומחה בתחום. בחירה של מכון גמילה הינה החלטה חשובה, והיא משפיעה באופן ישיר על הצלחת הגמילה. מסיבה זו, יש צורך לברר היטב מספר קריטריונים על מנת להגיע את מרכז הגמילה הטוב ביותר:

    • האלמנט הראשון בבחירה של מרכז זה, הינו הבירור של התמחותו. ובכן, אם מדובר על התמכרות לסמים, חובה שהמכור יכיר בנושא וידע לבנות תכנית טיפולית המיועדת להתמכרות זו.
    • שנית, האווירה במכון הגמילה מאוד משמעותית עבור המטופלים. מומלץ לבחור מכון המעניק אווירה המתאימה לתחום זה, על מנת שהמטופל ירגיש בטוח ויקבל את כל התמיכה והעזרה החיונית לתהליך זה.
    • המיקום של המרכז גמילה גם צריך להיות כלול בקריטריונים לבחירה. מומלץ לבחור מכון הנמצא בקרבת המשפחה או העיר בה היא מתגוררת.
    • לסיום, יש לברר שהמרכז בעל ניסיון בתחום גמילה מסמים, ושהינו יכול לספק תכנית ייחודית עבור כל מטופל על מנת לתמוך בו מכניסתו ועד תום הגמילה.

    תהליך גמילה מסמים – אתם לא לבד

    חשוב להבין שגמילה מסמים קשים הינה תהליך בו נדרשת עזרה למכרו, על כן אנו בוילה מטריקס פותחים בפניכם את שערנו ומזמינים אתכם לקחת את הצעד הנכון אל עבר חיים בריאים ונטלי סמים.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      גמילה מסמים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים