מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מהי סיגריה אלקטרונית? – צורך מול פתרון

    הסיגריה האלקטרונית, עוזרת לרבים ועונה על צורך הגמילה מעישון. עם זאת, קיימת חשיבות רבה על הקפדה על איכות המוצר והשימוש הנכון בו.

    הסיגריה האלקטרונית ויתרונותיה

    הסיגריה האלקטרונית, היא צינורית דמוית סיגריה, המשמשת לרוב את ציבור המעשנים, המעוניינים להיגמל מתופעת העישון. רבים מעדיפים להשתמש בסיגריה האלקטרונית לצורך הגמילה מעישון, וזאת, מאחר והיא זולה יותר מיתר האופציות, והדרכים להפסקת העישון, כמו קורסים וטיפולים שונים, אשר אינם עוזרים לכל אחד, ובמקרים רבים, מטופל אשר אין לו מספיק חוזק נפשי, חוזר לעשן בהדרגה] ועשוי להגיע למצב של עישון רב יותר. העישון באמצעות הסיגריה האלקטרונית, הוא פשוט ובריא, וזאת, מאחר שהיא כוללת חומרים טבעיים בלבד, היוצרים אשליה מדומה של טעם וריח של סיגריות אמיתיות, וזאת, ללא ריח על הבגדים או ריח רע הנודף מהפה, בדומה בעישון סיגריה רגילה. העישון באמצעות סיגריה אלקטרונית, מתבצע על ידי פעולה פשוטה של שאיפה מהסיגריה ולחיצה על לחצן הנמצא בצידה של הסיגריה האלקטרונית.

    סיגריה אלקטרונית – למי היא מתאימה?

    סיגריה אלקטרונית מתאימה לכל אחד אשר מעוניין להיגמל מעישון, בין אן ניסה להפסיק לעשן בדרכים אחרות ובין אם לא, מבלי ללכת רחוק, מבלי להשקיע תקציבי עתק על טיפולים ושיטות שונות לגמילה מעישון ומבלי לצאת מהבית. עלות סיגריה אלקטרונית, נעה בין 165 ש"ח לכמה מאות שקלים, תלוי בעיצוב הסיגריה, האיכות שלה ואיכות החומרים ממנה היא מיוצרת. הסיגריה מתאימה לכל השואף להפסיק לעשן, בכל שכבות הגיל הקיימות, ללא הגבלה.

    לכתבה המלאה – לחץ כאן

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים בנושא גמילה מעישון נוספים
      סיגריה אלקטרונית
      סיגריה אלקטרונית - נוזל מילוי - ניקוטין תמיד חלמתם על הרגע בו תפסיקו לעשן ותהיו אנשים בריאים יותר? בשביל זה המציאו את הסיגריה האלקטרונית . היא משמשת כתחליף לסיגריה רגילה והיא עוזרת לאנשים שמנסים להפסיק לעשן , המראה שלה כמו סיגריה רגילה ואפי(...)
      קרא עוד
      הפסקת עישון זה לא הוקוס פוקוס
      הפסקת עישון רק נחישות תנצח כאשר אנו מפסיקים לעשן ישנה בראש תמונה אופטימית שבשלב מסויים הדחף העז לסיגריה יחלוף ואנו אפילו ניגעל מהמקל סרטן הזה שנקרא סיגריה. אך המציאות קצת יותר אפורה וקשה מכך, הרצון לסיגריה ירדוף אותנו חודשים עם לא שנים והדב(...)
      קרא עוד
      סיגריה אלקטרונית, מה זה?
      מי מאיתנו לא נתקל כבר בסוגים שונים של קמפיינים פרסומיים להפסקת העישון, בתור ילד אני זוכר היטב את הקמפיין של הסיגריות שהופכות לתולעים ובהמשך נוספו להן פרסומות נוספות אשר ניסו להניע אותנו מלצרוך סיגריות. כמה מכם באמת הפסיקו לעשן לאחר שצפו בקמ(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים