מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מרכז גמילה מאלכוהול

    אלכוהול הינו מוצר צריכה נפוץ. הוא נמצא על השולחן בכל אירוע חברתי או מפגש משפחתי, ולעתים גם קורץ לנו מתוך המקרר כשאנחנו לבד בבית. אין ספק שלעתים זה מרענן ומשמח, אולם הבעיה מתחילה כאשר מתחילים לפתח תלות במשקה. חיים שלמים של אנשים נהרסים עקב הגבול הדק שבין הנאה לבין התמכרות, דבר שמתבטא בחייהם המשפחתיים, ביציבותם הכלכלית וגם במרה הפיזי שלהם. מרכז גמילה מאלכוהול נועד לסייע להם לצאת מההתמכרות ולפתוח בפרק חדש בחיים.

    למה חשוב להיגמל מאלכוהול?

    ישנם מספר היבטים בהם מתבטאת החשיבות של גמילה מהאלכוהול עבור אנשים הסובלים מהתמכרות:

    1. שיפור חיצוני – צריכה שוטפת של אלכוהול גורמת לאדם לאבד שליטה על חייו, דבר המתבטא בחוסר מודעות כלפי דפוסי ההתנהגות שלו וכן כלפי המראה החיצוני. פעמים רבות המראה של מכור מתאפיין בהזנחה, עיניים אדומות, פגמים בשיניים ונפיחויות באזורים שונים בגוף.
    2. שמירה על הבריאות – צריכה מוגזמת של אלכוהול פוגעת אנושות בבריאות של המכור. מאחר והאלכוהול מכיל חומר כימי מזיק, צריכה מוגברת מסבה נזקים קשים לכבד וללב וכן נרשמות בעיות בלחץ הדם.
    3. שינוי דפוסי התנהגות – אלכוהול מעורר תחושת אופוריה ומטשטש את החיבור למציאות, מה שגורם לאנשים לסכן את עצמם ואת הסביבה שלהם על ידי מעשיהם.

    מה עושים במרכז גמילה מאלכוהול?

    התמכרות לאלכוהול נמנית עם יתר כלל הבעיות הרפואיות, וככזאת כל אדם המתמודד איתה זקוק לגישת טיפול שמותאמת למצבו ולצרכיו. במרכז גמילה מאלכוהול בונים תוכנית גמילה פרטנית, המשלבת בתוכה מספר שיטות טיפול, ביניהן טיפול פסיכולוגי, טיפול בקבוצות, דמיון מודרך, תוכניות מובנות לגמילה, שימוש ברפואה אלטרנטיבית ולעתים גם טיפול תרופתי.

    תהליך גמילה במרכז גמילה מאלכוהול כולל ליווי וסיוע של אנשי מקצוע מומחים בתחום, חלקם אף כאלו שהיו מכורים בעבר והיום מקדישים את חייהם לסייע לאחרים. במרכז הגמילה מספקים תנאי מחיה הוגנים שמאפשרים למטופלים לחוש נינוחים ומרוצים במהלך הטיפול, ביניהם ארוחות מסודרות, חדרים מאובזרים, מתקנים שונים ותמיכה מטעם הצוות הטיפולי. גם לאחר תהליך הגמילה במרכזים, המטופלים ממשיכים להיתמך על ידי אנשי הצוות, אשר זמינים להם בעת הצורך במפלט או אוזן קשבת.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      להבין את ההתמכרות ולטפל בה נכון
      להבין שאתה מכור למשהו זה לא רגע פשוט בחיים. עם זאת, זה רגע חשוב מאוד, שכן ממנו אפשר להתחיל את השינוי. לכן, אם גם אתה הבנת לאחרונה שאתה באמת מכור, כדאי שתדע: יש כזה דבר טיפול בהתמכרות. יש לאן לפנות ויש מי שיוכל לעזור לך. זה לא משנה אם אתה מכ(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים