מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    שיטות גמילה מסמים

    בעלי מקצוע רבים לוקחים חלק פעיל במסגרתן של שיטות גמילה מסמים, וכיום מקובל לטפל בתלות בגישה  מערכתית. וילה מטריקס הינו בית מאזן שמעניק שירותי טיפול על ידי צוות רב של אנשי מקצוע על מנת ליצור תוכנית טיפול המבוססת על צרכים קליניים. הצוות של וילה מטריקס מורכב מאנשי רפואה מקצועיים, עובדים סוציאליים, פסיכיאטר, מדריכים, פסיכולוג, תזונאית, מאמן כושר, מטפלת באומנות ועוד.

    שיטות גמילה מסמים – האפשרויות

    שיטות גמילה מסמים קשים וקלים משתנות בין מטופלים, במצב הנפשי בו הוא מגיע לבית מאזן ורמת ההתמכרות. על סמך בדיקות כליליות ורפואיות שמבוצעות על ידי צוות מומחה, יש אפשרות להרכיב תכנית טיפול להתמכרות באופן אישי.

    • השלב הראשון של גמילה מסמים הוא השלב הפיזי בו המטופל מרוחק מכל סם. תהליך זה חשוב על מנת לנקות את הגוף של המטופל מחומרים וכדי שהמכור ילמד להתמודד ללא הסם. תהליך זה כולל תסמינים קשים ומסיבה זו חשוב שהמכור יקבל את כל התמיכה והעזרה, הרפואית והנפשית על מנת לעבור אותו.
    • לאחר מכן, מדובר על הגישה הנפשית או הפסיכולוגית בו המטופל מנסה להבין את מקור התלות, כיצד הוא התחיל לשימוש הסם ואיך זה הגיע על התמכרותו. שלב זה משמעותי על מנת שהמטופל לא יחזור להשתמש שוב בסם בעתיד.
    • אחת השיטות הנפוצות לגמילה מסמים היא לתת לקרובי משפחה מקום בתהליך גמילה. ובכך, המטופל מרגיש תמיכה ובכך הוא מקבל מוטיבציה כדי להגיע אל הצלחת הגמילה.

    כיצד מתחילים גמילה מסמים?

    ברוב המקרים, המכור לסמים אינו מדוע לבעייתו ושהוא זקוק לעזרה מקצועית. על מנת שהוא יתחיל את הטיפול, חשוב שהמשפחה או הקרוב למכור יזהה את התמכרותו על מנת להוביל אותו אל בית מאזן. בשלב הראשון, רצוי שהמכור יבוא אל מכון זה ברצון להיגמל מסמים למרות שתהליך זה עלול להיות ארוך וקשה. כאשר רגע זה הגיע, על ידי בדיקות שונות, צוות מומחה בונה לו תכנית טיפול מכניסתו למכון ועד יציאתו, כשהוא נגמל מכל סם. מסיבה זו, בחירה של בית מאזן אמין ומקצועי משמעותי ביותר עבור הצלחת הגמילה.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      גמילה מסמים נוספים
      לקחת את עצמכם בידיים ולטפל בהתמכרות
      הימורים כפייתיים הם שם נוסף להתמכרות להימורים, שעלולה להוביל למצוקה כלכלית ולעומס על מערכות יחסים ומקום העבודה. התמכרות להימורים שונה מהתרגשות מזדמנת או הימורים שניתנים לניהול בכך שהיא עשויה להשתלט על חייו של אדם. זה יכול לקרות לכל אחד בכל(...)
      קרא עוד
      להקל על המאמץ ולטפל בהתמכרות
      הסתמכות על היתרונות של בית מאזן מאלכוהול פרטי עשויה להקל על המאמץ שלכם להתפכח. פיכחון הוא יעד שאליו יש להגיע לאחר מסע יעיל ועשיר במגוון מיומנויות שניתן וחשוב לרכוש,כדי שתוכלו לא רק להגיע לפיכחון אלא גם לשמור עליו. ואין ספק כי דרך זו יכולה ל(...)
      קרא עוד
      טיפול וסיוע מסביב לשעון
      אי הידיעה למה לצפות מתוכנית טיפול בהתמכרות עלולה לגרום לאדם להרגיש רתיעה מכניסה לטיפול. בית מאזן מאלכוהול באשפוז מלא מציע טיפול וסיוע מסביב לשעון. אם אתם רוצים לקבל סיוע לבעיית האלכוהוליזם, אתם צריכים להתגורר במרכז לתקופה מסוימת, מה שאומר ש(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים