מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    שיטות גמילה מסמים

    בעלי מקצוע רבים לוקחים חלק פעיל במסגרתן של שיטות גמילה מסמים, וכיום מקובל לטפל בתלות בגישה  מערכתית. וילה מטריקס הינו מרכז גמילה שמעניק שירותי טיפול על ידי צוות רב של אנשי מקצוע על מנת ליצור תוכנית טיפול המבוססת על צרכים קליניים. הצוות של וילה מטריקס מורכב מאנשי רפואה מקצועיים, עובדים סוציאליים, פסיכיאטר, מדריכים, פסיכולוג, תזונאית, מאמן כושר, מטפלת באומנות ועוד.

    שיטות גמילה מסמים – האפשרויות

    שיטות גמילה מסמים קשים וקלים משתנות בין מטופלים, במצב הנפשי בו הוא מגיע למכון גמילה ורמת ההתמכרות. על סמך בדיקות כליליות ורפואיות שמבוצעות על ידי צוות מומחה, יש אפשרות להרכיב תכנית טיפול להתמכרות באופן אישי.

    • השלב הראשון של גמילה מסמים הוא השלב הפיזי בו המטופל מרוחק מכל סם. תהליך זה חשוב על מנת לנקות את הגוף של המטופל מחומרים וכדי שהמכור ילמד להתמודד ללא הסם. תהליך זה כולל תסמינים קשים ומסיבה זו חשוב שהמכור יקבל את כל התמיכה והעזרה, הרפואית והנפשית על מנת לעבור אותו.
    • לאחר מכן, מדובר על הגישה הנפשית או הפסיכולוגית בו המטופל מנסה להבין את מקור התלות, כיצד הוא התחיל לשימוש הסם ואיך זה הגיע על התמכרותו. שלב זה משמעותי על מנת שהמטופל לא יחזור להשתמש שוב בסם בעתיד.
    • אחת השיטות הנפוצות לגמילה מסמים היא לתת לקרובי משפחה מקום בתהליך גמילה. ובכך, המטופל מרגיש תמיכה ובכך הוא מקבל מוטיבציה כדי להגיע אל הצלחת הגמילה.

    כיצד מתחילים גמילה מסמים?

    ברוב המקרים, המכור לסמים אינו מדוע לבעייתו ושהוא זקוק לעזרה מקצועית. על מנת שהוא יתחיל את הטיפול, חשוב שהמשפחה או הקרוב למכור יזהה את התמכרותו על מנת להוביל אותו אל מכון גמילה. בשלב הראשון, רצוי שהמכור יבוא אל מכון זה ברצון להיגמל מסמים למרות שתהליך זה עלול להיות ארוך וקשה. כאשר רגע זה הגיע, על ידי בדיקות שונות, צוות מומחה בונה לו תכנית טיפול מכניסתו למכון ועד יציאתו, כשהוא נגמל מכל סם. מסיבה זו, בחירה של מרכז גמילה אמין ומקצועי משמעותי ביותר עבור הצלחת הגמילה.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      גמילה מסמים נוספים
      הפרעות שהיום יותר אנשים סובלים מהן
      הפרעות אכילה אלה הן הפרעות שהיום עוד ועוד אנשים סובלים מהן. רבים בטוחים שרק נשים סובלות מבעיות כאלה, אך בפועל, זה לא כך. היום ברור שיש גם הרבה מאוד גברים שסובלים מבעיות כאלה ולכן נשאלת השאלה: האם קיים טיפול בהפרעות אכילה? האם יש משהו שנוכל(...)
      קרא עוד
      להבין את ההתמכרות ולטפל בה נכון
      להבין שאתה מכור למשהו זה לא רגע פשוט בחיים. עם זאת, זה רגע חשוב מאוד, שכן ממנו אפשר להתחיל את השינוי. לכן, אם גם אתה הבנת לאחרונה שאתה באמת מכור, כדאי שתדע: יש כזה דבר טיפול בהתמכרות. יש לאן לפנות ויש מי שיוכל לעזור לך. זה לא משנה אם אתה מכ(...)
      קרא עוד
      התמכרות מורכבת ביותר והטיפול בה
      לכאורה זה נשמע בלתי אפשרי עבור רבים מאיתנו: התמכרות לתרופות מרשם. עם זאת, בפועל אנחנו רואים שאפילו אנשים שמעולם לא נטלו תרופות עלולים למצוא את עצמם מתמכרים לתרופות מסוגים שונים. זה קורה פעמים רבות אחרי מחלה או טיפול רפואי מורכב. הרופא רושם(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים