מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    איך נראית תקופת השהייה במוסד הגמילה?

    הימורים נמנים על הפעולות הממכרות ביותר שיש, אך גם המתעתעות ביותר. מדוע? מכיוון שבסך הכל מדובר במשחקים – משחקים מול מכונות, משחקים מול חברים ואפילו מול אנשים שלא מכירים באינטרנט. כל כך קל להיכנס לתחום ההימורים ולהישאב אליו, כך שמבלי לשים לב הופכים למכורים של ממש. מוסד גמילה מהימורים הוא המקום אליו יש לפנות כשהאהבה למשחקי המזל הופכת לכמעט אובססיה, כשהאדם מפתח דפוסי חשיבה תלותיים במשחקים הללו, ופנטזיות על זכייה אחת גדולה שתסדר לו את החיים. בפועל, ההפסדים באים זה אחר זה, אך המכור נשאר בסביבה מתוך האמונה שעכשיו, ממש עכשיו בסיבוב הנוכחי, יצליח להגשים את החלום. המקצוענים של וילה מטריקס מכירים את הנושא מקרוב, כשהם מלווים באופן צמוד מכורים ומכורות שחשבו שמצאו פתרון לבעיה כספית שנקלעו אליה, או מענה לכל צורך נפשי אחר.

    מעניקים לכם חיים חדשים

    כשאדם מבין שהוא מכור, בדרך כלל התחושה היא של סוף העולם. הרי זה מרגיש כאילו בלתי אפשרי עבורו לצאת מהבוץ שנקלע אליו, איך אפשר להתגבר על צורך פיזי ונפשי וכמיהה חזקה כל כך? מובן שלא באופן עצמאי, ובטח לא בניסיונות סיוע של הסביבה הקרובה והלא מקצועית. מוסד גמילה מהימורים הוא הכתובת, וכדאי להגיע אליו כמה שיותר מהר ברגע שמבינים שהאהבה למשחקי ההימורים חצתה את גבולות הטעם הטוב, ושנוצרה בהם תלות של ממש.

    במסגרת המוסד גמילה מהימורים האדם יעבור סדרה של טיפולים נפשיים, לצד מפגשים חברתיים עם מכורים אחרים להימורים וכן ליווי צמוד של אנשי מקצוע. המטרה היא להפריד את האדם מדפוסי המחשבה ההרסניים שהשתלטו על כל חלקה טובה בחייו, ולסייע לו למצוא את הדרך הנכונה להתמודד עם קשיים בחייו מבלי לפנות לאותם דפוסים שדרדרו אותו מלכתחילה. אז למה אתם מחכים? המומחים של וילה מטריקס מחכים לכם, עם ניסיון של שנים רבות בתחום הגמילה, ורצון לעשות הכל כדי לשחרר אתכם במהרה לשגרת חיים נורמטיבית הרחק מכל חומר או פעולה ממכרת שעלולה להחריב את חייכם.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הפרעות שהיום יותר אנשים סובלים מהן
      הפרעות אכילה אלה הן הפרעות שהיום עוד ועוד אנשים סובלים מהן. רבים בטוחים שרק נשים סובלות מבעיות כאלה, אך בפועל, זה לא כך. היום ברור שיש גם הרבה מאוד גברים שסובלים מבעיות כאלה ולכן נשאלת השאלה: האם קיים טיפול בהפרעות אכילה? האם יש משהו שנוכל(...)
      קרא עוד
      להבין את ההתמכרות ולטפל בה נכון
      להבין שאתה מכור למשהו זה לא רגע פשוט בחיים. עם זאת, זה רגע חשוב מאוד, שכן ממנו אפשר להתחיל את השינוי. לכן, אם גם אתה הבנת לאחרונה שאתה באמת מכור, כדאי שתדע: יש כזה דבר טיפול בהתמכרות. יש לאן לפנות ויש מי שיוכל לעזור לך. זה לא משנה אם אתה מכ(...)
      קרא עוד
      התמכרות מורכבת ביותר והטיפול בה
      לכאורה זה נשמע בלתי אפשרי עבור רבים מאיתנו: התמכרות לתרופות מרשם. עם זאת, בפועל אנחנו רואים שאפילו אנשים שמעולם לא נטלו תרופות עלולים למצוא את עצמם מתמכרים לתרופות מסוגים שונים. זה קורה פעמים רבות אחרי מחלה או טיפול רפואי מורכב. הרופא רושם(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים