מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    אל תוותרו על עצמכם!

    גמילה היא אף פעם לא תהליך פשוט; בין אם מדובר על סמים, אלכוהול או כל אלמנט ממכר אחר. לאחר שימוש ממושך, תסמיני הגמילה לעולם אינם פשוטים והופכים את התהליך לכמעט בלתי נסבל. בהתאם להתמכרות, תסמיני הגמילה יכולים להיות פיזיים כדוגמת הזעה, כאבי בטן, הקאות ועוד, ובמקביל גם תסמינים נפשיים שנובעים מתלות באותו חומר או אותה פעילות. מרכז גמילה הוא המקום לעבור בו את התהליך הלא פשוט, שכן שם יקבל האדם ליווי ותמיכה של אנשי מקצוע שידאגו לכל מחסורו, עד לגמילה מלאה. במרכז הגמילה וילה מטריקס תקבלו את המסגרת המחבקת, התומכת והמקצועית ביותר במידה והגעתם סוף סוף למסקנה שעליכם לקחת את חייכם בידיים.

    מסייעים לכם בכמה שלבים

    משמעותה של גמילה היא לא רק להפסיק לצרוך את החומר או לבצע פעילות מסוימת, מדובר בהרבה יותר מזה. על כן, כל מרכז גמילה ינהל את התהליך בהתבסס על כמה שלבים שבדרך כלל חוזרים על עצמם. השלב הראשון יהיה גמילה פיזית, כלומר ניתוק מוחלט של האדם מהחומר אותו נהג לצרוך או מהפעולה אותה נהג לבצע באופן כפייתי (לדוגמה, כשמדובר בהתמכרות לשופינג). מדובר בתקופה לא פשוטה שבה מצד אחד הגוף מתרגל לכך שהוא לא מקבל את החומר הממכר, ואם מדובר כאמור בפעולה כפייתית האדם יתרגל לא לבצע אותה. לאחר מכן יתחיל שלב הטיפול הנפשי, שישלב בין מפגש אחד על אחד עם אנשי מקצוע ובין מפגשים קבוצתיים עם מכורים אחרים. במסגרת המפגשים הללו, כל אדם מקבל במה לחלוק את התחושות שלו ולזכות בהזדהות והכלה מצד הסביבה. דבר חשוב מאין כמוהו בתהליך הגמילה.

     

    מרכז גמילה מציע פתרונות מקצועיים ויעילים לגמילה, ונותן מענה במקומות בהם האדם מרגיש שהוא קרוב מאוד לוותר על עצמו ולהיכנע סופית לאותו דפוס ממכר ומחשבות הרסניות. וילה מטריקס הוקמה בדיוק למטרה הזו, עם סניפים בכל רחבי העולם וצוות שנבחר בקפידה, בכדי ליצור סביבה תומכת מצד אחד ומקצועית מצד שני – רשת מגן איכותית ומעולה שתבטיח לכם את הצעד הראשון בחיים החדשים שלכם.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים