מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    גורמים להפרעות אכילה

    וילה מטריקס הינה מרכז גמילה ושיקום מהתמכרויות שונות ומצבי משבר, ביניהם גם הפרעות אכילה. גורמים להפרעות אכילה הינם רבים ומגוונים, כאשר בוילה מטריקס פועלים מתוך ההבנה כי ההתמכרות או ההפרעה הם אינם הבעיה עצמה אלא הם דרך התמודדות או תוצר של בעיה אחרת. במרכזי גמילה ישנו מתחם אקסקלוסיבי וצוות מקצועי ומנוסה אשר מעניק מגוון טיפולים בראיה הוליסטית, ביניהם גם טיפולים אלטרנטיביים, כאשר כל מטופל זוכה לקבל את הטיפול המתאים בעבורו באופן אינדיבידואלי.

    כל מה שרציתם לדעת על גורמים להפרעות אכילה

    הפרעות אכילה יכולות להיווצר עקב מספר רב של גורמים ומצבים, הנה כמה מן הגורמים הבולטים שביניהם:

    • מבנה אישיות: ישנם אנשים אשר מועדים יותר לפתח הפרעות אכילה, למשל אנשים אשר מתקשים לבטא את צרכיהם באופן מילולי, הצורך לרצות אחרים, אנשים בעלי הישגיות יתר, הערכה עצמית המבוססת בעיקר על תגובות מהסביבה, ערך עצמי רעוע ודפוסי חשיבה נוקשים.
    • גיל ההתבגרות: שינויים פסיכולוגיים בגיל ההתבגרות הינם תהליכים מורכבים אשר מתרחשים תוך פרק זמן קצר, כמו למשל תהליכי בניה של זהות וכולי. זהו אתגר עבור המתבגרים להתמודד עם שיוניים אלו, ומצב זה מוביל במקרים מסוימים להפרעות אכילה.

    כמו כן, שינויים פיזיים בגיל ההתבגרות הם גם גורם מכריע בהתפתחות הפרעה זו, בעיקר אצל נערות, אצלן הגוף הופך נשי יותר, מתעגל ומתמלא מעט. זאת לצד מסרים ודימויים מהסביבה לגבי מראה רזה ודק יותר מייצרים מצב מבלבל.

    • גורמים ביולוגיים: ישנה סברה לגבי קיומו של רכיב ביולוגי שעלול להגביר את הסיכוי לפתח הפרעת אכילה מכיוון שהוא פוגע בכמות הסרוטונין שבמוח. ולכן תרופות אשר מאזנות את רמות הסרוטונין במוח נמצאו כמועילות אצל חלק מן הסובלים מהתופעה.

    איך מטפלים במקרה של הפרעות אכילה?

    כאמור, אלה הם רק חלק מן הגורמים להפרעות אכילה, ואין ספק כי הנושא מורכב. אי לכך במקרים כאלו ישנו צורך לפנות לעזרה מקצועית, על מנת להבין מהיכן נובעת ההפרעה, ולקבל ייעוץ ועזרה מותאמים אישית לטיפול בהפרעות אכילה. חשוב מאוד לטפל בנושא באופן רב מערכתי, המתייחס אל כל התמונה כולה ולא רק אל נושא האכילה עצמה.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      להבין את ההתמכרות ולטפל בה נכון
      להבין שאתה מכור למשהו זה לא רגע פשוט בחיים. עם זאת, זה רגע חשוב מאוד, שכן ממנו אפשר להתחיל את השינוי. לכן, אם גם אתה הבנת לאחרונה שאתה באמת מכור, כדאי שתדע: יש כזה דבר טיפול בהתמכרות. יש לאן לפנות ויש מי שיוכל לעזור לך. זה לא משנה אם אתה מכ(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים