מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    גם משככי כאבים צריכים להיעלם

    בשנים האחרונות, ישנן עדויות חוזרות ונשנות של אנשים שמצאו עצמם מתמכרים – תתכוננו, למשככי כאבים. כן כן, לא סמים, לא אלכוהול, אפילו לא התמכרות לשופינג. משככי כאבים. התלות בתרופות הללו מתחילות בסך הכל מפעולה רגילה לגמרי, נטילתן לצורך שיכוך כאבים שזו הרי מטרתן העיקרית. הבעיה מתחילה כשהאדם מושפע מהתכונות הנוספות של משככי הכאבים, ומתמכר לאופוריה והשלווה שהם משרים בנוסף על שיכוך הכאבים ולעתים גם אחרי שהבעיה חולפת. וילה מטריקס הינו מרכז גמילה ממשככי כאבים הפועל במישור הרפואי, הייעוצי והמקצועי מזה שנים, בסניפים בכל רחבי העולם שמלווים מכורים ומכורות בכל הרמות, עד לחזרה מלאה לשגרת החיים.

    איך אדם מגיע למצב שזו מרכז גמילה ממשככי כאבים הוא הפתרון?

    בני אדם נוהגים ליטול משככי כאבים פשוט כדי לנטרל כאב מסוים. זה יכול להיות כאב זמני ולעתים אף כאב כרוני שהדרך היחידה להתמודד איתו, היא באמצעות נטילה קבועה של משככי כאבים. לעתים, עם הזמן, השפעתו של משכך הכאבים יורדת שכן הגוף מתרגל אליו, ואז האדם מנסה באופן טבעי להגדיל את המינון בכדי להרגיש את השפעות המשככים ולהיפטר מהכאב. בפועל, ככל שמגדילים את המינון וללא פיקוח רפואי, הרי שהדרך להתמכרות מהירה ממה שחושבים, ומכאן גם הדרך אל מרכז גמילה על מנת להיגמל. זהו מעגל שעלול להפוך לאין סופי אם לא מקבלים את התמיכה והליווי הנכונים והמדויקים, מצוות מקצועי שמכיר את הנושא מקרוב ויודע כיצד לטפל בו.

    מדוע חלה עלייה במספר המכורים?

    בשנים האחרונות חל שינוי במדיניות ארגוני הבריאות כלפי תרופות מרשם, שכעת הפכו נגישות יותר. כך, באופן טבעי נצפית עלייה בשימוש במשככי כאבים בכל רחבי העולם. כעת כשהכל נגיש יותר, רק הגיוני שגם מספר המכורים יעלה. אצל וילה מטריקס מודעים היטב לעניין, ועושים הכל בכדי ליצור מסגרת של מרכז גמילה שהינה מקצועית ויעילה, קשובה ומכילה. לכל מטופל תותאם תוכנית המדויקת לו ולצרכיו, בכדי להשיג את התוצאות האופטימליות בזמן סביר, כך שינותק אחת ולתמיד מהכמיהה והתלות בתרופות, שעלולות להפוך מהר מאוד לסמים של ממש.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים