מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    גם תרופות מרשם יכולות להיות מסוכנות

    תרופות מרשם הן כמעט מצילות חיים עבור חלק מהאנשים, בעיקר כשהם סובלים מכאבים כרוניים ומתמשכים. הבעיה מתחילה כשהאדם מפתח תלות באותן תרופות, משככי כאבים, כדורי שינה, כדורים נרקוטיים, כדורי שינה ועוד. כאן נכנס לתמונה מרכז גמילה מתרופות והמקצוענים שבו מודעים היטב לעליית אחוז המכורים לתרופות, שמתרחשת בשנים האחרונות. הסיבות לכך ברורות וכוללות את אורח החיים בעידן המודרני שמוביל למצוקה פיזית ונפשית, שהתרופות נותנות עליהן מענה. וילה מטריקס מציעה מסלולי גמילה מתרופות מרשם לכל אדם הזקוק לך, בתנאים מעולים הכוללים ליווי מקצועי רפואי לצד מפגשים חברתיים עם מכורים אחרים, ליצירת רובד נוסף של תמיכה.

    מרכז גמילה מתרופות מרשם ועוד

    נכון שרוב התרופות אינן ממכרות, ורוב האנשים עוצרים את השימוש בהן כשהבעיה עליה התרופה באה לענות, נפתרת. עם זאת, הן כן עלולות לגרום להתמכרות כשהאדם מפתח בהן תלות, כאשר הוא מזהה שיש בהן יתרונות נוספים מלבד שיכוך הכאבים למשל. ישנן תרופות המכילות חומרים שמלבד שיכוך כאבים, גורמות לסוג של שלווה זמנית, קצת כמו סמים. אמנם המינון נמוך הרבה יותר, אך לאורך זמן ובכמות גבוהה האדם בהחלט עלול לפתח התמכרות ברמה כזו או אחרת. במצב זה יהיה עליו לפנות אל מרכז גמילה מתרופות מרשם בכדי לנטרל את ההתנהגות ההרסנית ולהתנתק אחת ולתמיד מהרגל שלא היה בו שום יתרון עבורו.

    השלכות ההתמכרות לתרופות

    בתקופה הראשונית לנטילת התרופות, לא רואים את ההשפעות שלהן על האדם. מכיוון שהמינון נמוך יחסית ובדרך כלל בתקופה הראשונית גם מתנהל תחת פיקוח, אזי רק לאחר תקופה ממושכת ייראו ההשלכות של נטילת התרופות. הבעיה היא שברגע שכבר רואים את ההשפעות הללו, המצב חמור ודורש תהליך גמילה של ממש. תהליך שיתבצע רק אצל מרכז גמילה כגון וילה מטריקס, שלאורך שנים מסייע ומלווה מכורים בדרך אל הגמילה המיוחלת. בשיטות מתקדמות המותאמות לכל מכור, סיפורו האישי ומצבו הפרטי ותוך התחשבות מלאה ברצונותיו, יעשו הכל כדי להחזיר אותו אחת ולתמיד לדרך הישר, הרחק מהחומרים הממכרים שלקחו שליטה של ממש על חייו, ועל כל חלקה טובה בהם.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים