מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    האם אתה מכור למשככי כאבים?

    משככי כאבים נמצאים בכל ארון תרופות, בכל בית ורוב האנשים נוהגים לנטול אותם עקב כאבי ראש, כאבי בטן או סוגי אחרים של כאבים על מנת להקל עליהם. כאשר השימוש בתרופות אלו נעשה באופן קבוע, יומיומי ומופרז, ייתכן שאל יהיה בדובר במצב בו האדם מכור למשככי הכאבים. עם זאת, על מנת לענות על שאלה האם אתה מכור למשככי כאבים? יש צורך המידע נוסף, שהרי לא כל אדם שנוטל את הכדורים הללו יהיה מכור אליהם. אם זה קורה, מרכז הגמילה וילה מטריקס מעניק את כל הטיפולים הנדרשים על מנת לעבור גמילה מהתמכרות זו ולהתחיל חיים טובים ובעיקר בריאים יותר.

    האם אתה מכור למשככי כאבים? כאן תקבלו את תשובתכם

    התמכרות לתרופות מרשם או משככי כאבים זה מצב בו האדם אינו יכול להפסיק שימוש של חומר או ביצוע של פעולה כלשהי וראשם עוסק בפעולה זו באופן אובססיבי. קיימות מגוון רחב של התמכרויות, כגון, סמים, אלכוהול,  ואחד מהן הינה התמכרות למשככי כאבים. מכוון שמוצר זה נפוץ ונמצא כמעט בכל בית, חשוב להבין האם אתה מכור למשככי כאבים או שנטילה של חומר זה לא נקראת התמכרות.

    על מנת לענות על שאלה זו, ניתן לברר מספר נקודות שמאפיינים אנשים מכורים לתרופות ובעיקר משככי כאבים:

    • עבור כל הכדורים יש כמות מסוימת שרצוי לא לעבור ביום. במידה והנכם זקוקים לכמות יותר גדולה ממה שרשום במרשם, יש חשש שמדובר על התמכרות למשככי כאבים.
    • אדם המכור לתרופות ירגיש אי שקט, תחושת דכדוך וחוסר תפקוד כאשר אינו יעשה שימוש של בתרופות אלו. הוא מרגיש שהוא זקוק להם וחווה קושי רב ללא נטילת משככי כאבים.
    • סימן של התמכרות לתרופות נוסף הינו אם אתם מבקשים מרשמים רבים מידי רופאים שונים בכדי לקבל כמות גדולה של משככי כאבים.
    • במידה וצריכת האלכוהול עולה, זו גם סימן שמדובר על התמכרות למשככי כאבים.
    • אם קרובי משפחה או אנשים קרובים אליכם מתחילים להתעניין על כמות תרופות אשר אתם שותים ביום או במידה ויש לקרוב משפחה אותה בעיה, אלו גם סימנים להתמכרות למשככי כאבים.

    כיצד ניתן לטפל בהתמכרות למשככי כאבים?

    מומלץ להגיע אל מכון גמילה על מנת לקבל את הטיפול הנדרש בכדי להגיע להצלחת גמילה למשככי כאבים. במכון הגמילה מצוי צוות של מקצוענים אשר נכון לסייע למכורים להיפטר מהשפעתם של משככי הכאבים ולחזור לשגרת חיים תקינה.

     

    לכתבה בנושא לחץ כאן

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      גמילה מתרופות נוספים
      הפרעות שהיום יותר אנשים סובלים מהן
      הפרעות אכילה אלה הן הפרעות שהיום עוד ועוד אנשים סובלים מהן. רבים בטוחים שרק נשים סובלות מבעיות כאלה, אך בפועל, זה לא כך. היום ברור שיש גם הרבה מאוד גברים שסובלים מבעיות כאלה ולכן נשאלת השאלה: האם קיים טיפול בהפרעות אכילה? האם יש משהו שנוכל(...)
      קרא עוד
      להבין את ההתמכרות ולטפל בה נכון
      להבין שאתה מכור למשהו זה לא רגע פשוט בחיים. עם זאת, זה רגע חשוב מאוד, שכן ממנו אפשר להתחיל את השינוי. לכן, אם גם אתה הבנת לאחרונה שאתה באמת מכור, כדאי שתדע: יש כזה דבר טיפול בהתמכרות. יש לאן לפנות ויש מי שיוכל לעזור לך. זה לא משנה אם אתה מכ(...)
      קרא עוד
      התמכרות מורכבת ביותר והטיפול בה
      לכאורה זה נשמע בלתי אפשרי עבור רבים מאיתנו: התמכרות לתרופות מרשם. עם זאת, בפועל אנחנו רואים שאפילו אנשים שמעולם לא נטלו תרופות עלולים למצוא את עצמם מתמכרים לתרופות מסוגים שונים. זה קורה פעמים רבות אחרי מחלה או טיפול רפואי מורכב. הרופא רושם(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים