מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    כל מה שצריך לדעת עלינו – מכון הגמילה

    בכל רחבי העולם, ישנם מסלולים שונים לטיפול בהתמכרויות כאלו ואחרות. לרוע המזל, ישנם גם לא מעט שקרנים ונוכלים שמציעים שיטות טיפול מפוקפקות, ובמקום לעזור למכורים להיגמל ולהמשיך בחייהם, רק מחמירים את ההפרעה. על כן, כשבוחרים מכון לגמילה יש לעשות זאת תוך הקפדה גם על הפרטים הקטנים ביותר, ולוודא שבוחרים בסביבה הטובה והיעילה ביותר עבור המכור. וילה מטריקס הינו מרכז גמילה פרטי הפועל במישור בינלאומי במרכזים הפזורים במדינות שונות. במרכז פועלים אנשי מקצוע מובילים בתחומם, כל אחד בעל וותק וניסיון של שנים רבות, ורצון לעשות רק טוב.

    מהי מטרתו של מכון גמילה

    מכון גמילה קיים במטרה אחת – לסייע למכורים להתנתק אחת ולתמיד מההתמכרות שלהם. כדי לעשות זאת, הם יוצרים סביבה המנותקת לחלוטין מחייהם של המטופלים, ושומרים עליהם כך שלא תהיה להם גישה לאלמנטים הממכרים כגון סמים, אלכוהול, וכן לסביבה שעלולה להשפיע לרעה. בנוסף, תהליך הטפול כולל שינוי של דפוסי ההתנהגות והחשיבה, שיקום המצב הפיזי והנפשי כך שלא יחוש צורך לפעול או לצרוך את אותו חומר ממכר. מרכז הגמילה הינו מבנה שמזכיר תחושה של בית ככל האפשר, עם חדר אוכל, מקלחות, חדרי שינה, חדרים למפגשים ולפעילויות שהן חלק מהתהליך, חדרי רופאים ועוד. המטרה היא לאפשר למטופלים להרגיש כמה שיותר בבית בכדי שיעבירו את זמנם במקום בנעימים, עד שיהיו מוכנים לצאת בחזרה אל השגרה.

    מהם התנאים להפעלת מוסד שכזה?

    בישראל, המכון חייב קודם כל להחזיק ברישיון תקף ממשרד הבריאות. בלעדיו, אסור לו לפעול ומדובר בעבירה על החוק לכל דבר. בנוסף, על המבנה לעמוד בתנאים נוספים כגון תנאי תברואה, עמידה בביקורות שונות מידי שנה, צוות מקצועי שמחזיק ברישיונות, הסמכות ותעודות המעידות על יכולותיהם המקצועיות, ועוד. וילה מטריקס מציע את התנאים הטובים ביותר למטופליו, שכן המרכז עומד בסטנדרטים בינלאומיים שהציב לעצמו, לצד סניפים נוספים ברחבי העולם. כך, תוכלו להיות בטוחים שהאדם הקרוב אליכם או אפילו אתם בעצמכם, תקבלו את הטיפול הראוי והטוב ביותר שתוכלו למצוא, עד לחזרה מלאה לשגרה נקייה, תרתי משמע.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים