מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    להחליף את דפוסי המחשבה ההרסניים

    כשמדברים על התמכרויות, לרוב המחשבה הראשונה תהיה כנראה על סמים ואלכוהול. אבל מה לגבי התמכרויות שקטות שחודרות אט אט לחייו של האדם ועושות בהם שמות? התמכרות להימורים למשל, היא בדיוק מסוג ההתמכרויות שנוטים לזלזל בהן עד שכבר נעשה מאוחר מידי, ומה הפלא? זה הרי תמיד מתחיל כמשחק לא מזיק ועובר זמן עד שהסביבה והאדם עצמו, מבינים שמשהו לא בסדר. כשמגיע הרגע הזה, בדרך כלל מאוחר מידי לנסות להשתחרר מההתמכרות באופן עצמאי כך שהפתרון ההגיוני יהיה למצוא מרכז גמילה מהימורים שיעניק למכור ליווי ותמיכה לכל אורך הדרך, עד לשחרור. וילה מטריקס מציעה מסגרת מקצועית חברתית ומצוינת שבה כל מכור יוכל למצוא את הקול שלו, להביע את תחושותיו ולהתקבל בהכרה והבנה.

    כבר מזמן לא במרתפים חשוכים

    הבעיה העיקרית היא שהימורים מזמן לא מתקיימים בדירות מסתור, מרתפים חשוכים או מועדונים. הם זמינים בלחיצת כפתור בכל מחשב וסלולרי, ואף כבתי עסק מוכרים. כך, אי אפשר להתפלא כשיותר ויותר אנשים נחשפים להימורים ומנסים רק פעם אחת, מתוך סקרנות. אחרי ניצחון אחד כבר נפתח התיאבון ומכאן כדור השלג רק הולך וגדל. המקצוענים של מרכז גמילה מהימורים יודעים שכבר מזמן לא מדובר בהרפתקה זמנית, לעתים זה כבר הופך למחלה כרונית של ממש בעלת היבטים פסיכולוגיים, שפוגעים בנפש האדם ובאיכות חייו. התמכרות להימורים פוגעת בחייו החברתיים של האדם, בתחומי האחריות שלו, במצבו הכלכלי ואף בבריאותו כך שיש לנטרל אותה כמה שיותר מהר.

     

    בסופו של יום כל התמכרות מקורה בדפוסי מחשבה שליליים שמחרבים לחלוטין את חייו של אדם, על כל חלקה טובה שהוא בונה. וילה מטריקס הינו מרכז גמילה מהימורים שעובדיו המקצועיים מכירים ומודעים היטב לקיומה של מחלת ההתמכרות, ומציעים פתרונות מתקדמים ויעילים לגמילה. כל מטופל זוכה לליווי צמוד של מיטב אנשי המקצוע – בתהליך פסיכולוגי שמטרתו לנטרל דפוסי חשיבה הרסניים שהובילו להתמכרות, ולהחליף אותם בפתרונות אחרים, מועילים ונכונים יותר. כאלו שלא לוקחים שליטה על חייו של האדם ושהוא יכול לשלוט בהם בעצמו, כפי שצריך להיות.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים