מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מה אלכוהול גורם לגוף

    השפעות אלכוהול על גוף האדם הינן הרסניות, כאשר התמכרות לאלכוהול היא אחת הקשות לגמילה, וזאת מכיוון שאלכוהול הינו חומר חוקי זול, אשר נפוץ וקל להשיגו. וילה מטריקס הינה מרכז גמילה פרטי, אשר מתמחה בטיפול בהתמכרויות שונות, ביניהן גם גמילה מהתמכרות לאלכוהול, מתוך ההבנה כי ההתמכרות עצמה איננה הבעיה של המטופל, אלא ישנה בעיה אחרת אשר הובילה את המטופל לבחור בהתמכרות כמנגנון התמודדות.

    מה הן השפעות אלכוהול על גוף האדם?

    לאלכוהול יש השפעות מידיות וגם ארוכות טווח על גוף האדם, והוא משפיע עליו במספר מישורים, הנה כמה מן ההשפעות הבולטות:

    • אלכוהול מורכב ממולקולה קטנה, ולכן הוא עובר בקלות את המחסומים אשר המוח מציב מפני מצבים כאלו, ובכך יש לו השפעה על ההתנהגות שלנו ועל הליך קבלת ההחלטות.
    • אלכוהול משפיע על מערכת העצבים שלנו, גורם לה לפעול באיטיות, וכך גם הפעולות שלנו יהיו איטיות יותר, התגובות שלנו יהיו איטיות יותר וזו אחת הסיבות בגינן אוסרים על שתיה ונהיגה במקביל.
    • האלכוהול מדכא גם את פעילותה של המערכת הרגשית שלנו, והדבר גורם לנו לאבד את החששות הטבעיים שבדרך כלל עולים במצבים בהם הם אמורים לעלות. כך תחושה של חוסר פחד האמורה להגן עלינו לרוב מסכנות, מוסרת מעלינו, ואנו מועדים לפורענות בשל שיקול דעת לקוי וכניסה למצבי סיכון בלא משים.
    • התמכרות לאלכוהול מדכאת גם את יכולת התכנון שלנו, וגורם לנו להתנהג בצורה ילדותית ואף פוגע באזורים במוח אשר אחראיים על הקואורדינציה, ובכך נפגעת היכולת שלנו לתאם את פעולות הגוף. זו הסיבה כי שיכורים מתנדנדים וסובלים מסחרחורות. גם שיווי המשקל שלנו נפגע עקב השפעת האלכוהול על האוזן הפנימית שלנו, האחראית לנושא היציבה.
    • אלכוהול פוגע בכבד, עקב הצטברות המולקולות הרעילות שלו באזור זה בגוף.
    • הנגאובר או חמרמורת הינה תופעה נפוצה עקב שתיית אלכוהול, אשר מלווה בסחרחורות, עייפות, בחילות והקאות, צימאון וקשיי ריכוז, כל אלו הן תופעות המשויכות להתייבשות, עקב כך שהאלכוהול משתן, ולכן ניתן למנוע או להפחית אותה בעזרת שתיה מרובה של מים או אכילה במקביל לשתיית האלכוהול.

    מקבלים את העזרה הנחוצה

    אי לכך, במידה ונוצרת תלות באלכוהול, יש לפנות למרכז גמילה מאלכוהול על מנת לעבור תהליך גמילה המותאם באופן אינדיבידואלי לכל מטופל.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      טיפול בהתמכרויות נוספים
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      להבין את ההתמכרות ולטפל בה נכון
      להבין שאתה מכור למשהו זה לא רגע פשוט בחיים. עם זאת, זה רגע חשוב מאוד, שכן ממנו אפשר להתחיל את השינוי. לכן, אם גם אתה הבנת לאחרונה שאתה באמת מכור, כדאי שתדע: יש כזה דבר טיפול בהתמכרות. יש לאן לפנות ויש מי שיוכל לעזור לך. זה לא משנה אם אתה מכ(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים