מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מה כולל תהליך הגמילה מסמים?

    כל אדם הוא שונה וייחודי, ולכן גם תהליך גמילה מסמים הינו הליך אשר אמור להיות מותאם באופן אישי לצרכי האדם עצמו, כך מאמינים במרכז הגמילה הפרטי וילה מטריקס. מה כולל תהליך הגמילה מסמים במרכז וילה מטריקס? בוילה ניתן לקבל טיפול מגיל 18 ומעלה, כאשר הטיפולים המוצעים הם בראייה הוליסטית, ישנם טיפולים פרטניים ובקבוצות, ומדובר בפסיכותרפיה קונבנציונלית בשילוב טיפולים אלטרנטיביים. כל אלו מתקיימים בוילה פרטית, בסטנדרטים מהגבוהים ביותר, תוך שמירה על אווירה ביתית ומשפחתית כחלק מערכי המקום ועקרונות תהליך הטיפול.

    מה כולל תהליך הגמילה מסמים וכיצד הוא מיושם?

    תהליך הגמילה מסמים כולל שני חלקים עיקריים, כאשר כל חלק משלב מספר גורמים המעורבים בתהליך והוא מיושם בדרכים שונות, הנה פירוט כללי שלהם:

    • גמילה פיזית וניקוי הגוף מן החומרים המשפיעים: חלקו הראשון של כל תהליך גמילה מחומרים שונים הוא ניקוי של הגוף מן החומרים עצמם, ורק אז תהיה אפשרות למטופל להמשיך בתהליך כולו. הליך ניקוי הגוף מהחומרים הינו הליך קשה וכואב מאוד עבור המטופל ואף עשוי לגרום לו לסבל, ולכן תהליך זה צריך להיות מלווה ומפוקח גם על ידי צוות רפואי מקצועי אשר יסייע בהפחתה של תופעות הגמילה ואף מטפל בבעיות רפואיות הנלוות לרוב לתהליך זה.
    • טיפול רגשי נפשי ושיקום: לאחר שהגוף נקי מחומרים ואינו נמצא תחת השפעתם, אשר אינה מאפשרת שיקול דעת תקין, יוכל המטופל להמשיך אל השלב הבא בתהליך, זהו שלב השיקום. בשלב זה המטופל מקבל תמיכה רגשית ונפשית וגם כלים פרקטיים על מנת ליצור לעצמו אורח חיים חדש, אשר יהיה בריא יותר ויתמוך בהחלטתו להיגמל מן ההתמכרות. משך תהליך זה תלוי מאוד במטופל עצמו, בחומרת ההתמכרות ובמשכה, במבנה האישיות של המטופל וכדומה. גם אופי הטיפול יהיה תואם אל כל אלו, על מנת לקבל תוצאות מקסימליות שיחזיקו מעמד לאורך זמן.

    בוחרים בסביבה תומכת לתהליך הגמילה

    אין ספק כי תהליך גמילה מסמים הינו הליך מורכב ומאתגר אשר יש לעבור אותו תחת פיקוח וליווי צמוד של מגוון אנשי מקצוע. אדם העובר תהליך שכזה זקוק לסביבה תומכת ולמקום מקצועי בו ידאגו לכל צרכיו הפיזיים על מנת שהוא עצמו יוכל להיות פנוי להשתקם.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      גמילה מסמים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים