מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מכון גמילה מאלכוהול

    ישנם סוגים שונים של התמכרויות, אולם ללא ספק אלכוהול הינו אחד מהנפוצים והמסוכנים יותר שביניהם. בניגוד לאחרים, מנות אלכוהול נמצאות תמיד בהישג יד, שכן הן מככבות באירועים חברתיים ומשפחתיים וכן ניתן לרכוש אותן בכל חנות או מכולת. הבעיה מתחילה כשצורכים אלכוהול בכמויות שאינן סטנדרטיות או בפורום יחיד. במצבים בהם מפתחים תלות ממושכת וחד משמעית במשקאות אלכוהוליים, חייבים ללכת למכון גמילה לאלכוהול.

    כך תדעו שאתם או הקרובים אליכם מכורים לאלכוהול

    ישנם מספר סממנים המעידים על כך שאתם או הקרובים אליכם מכורים לאלכוהול:

    • אנשים שמרגיש צורך תמידי לשתות אלכוהול – מכורים מתקשים ליישם על עצמם את ההחלטה להפסיק לשתות, גם אם הם עדים לכך שזה פוגע בהם פיזית ונפשית.
    • אנשים שמגדילים באופן מגמתי את מנות האלכוהול שצורכים ביום – ככל שאדם מגדיל את כמות צריכת האלכוהול היומית שלו, כך הגוף מפתח עמידות בפני המשקאות ויידרשו יותר מנות כדי להשיג את תחושת השכרות. על כן, מכורים רבים מעלים את המינונים מדי יום וכך משאירים את האפקט של השתייה על גופם פעיל.
    • אנשים בעלי תסמיני גמילה פיזיים קשים – כשאדם שמכור לאלכוהול מפסיק לשתות, מיד מתחילים להופיע תסמיני גמילה פיזיים קשים, ביניהם רעידות, הזעה מוגברת ובמקרי קיצון אף הזיות.
    • אנשים שמתעסקים בצורה אובססיבית בהשגת אלכוהול ובצריכתו – מי שמכור לאלכוהול מתעסק סביב השעון באיך להשיג אותו ומתי לצרוך אותו. זוהי המחשבה המרכזית, שלא לומר הבלעדית שלו, והיא שולטת על כל אורח חייו.

    החשיבות של מכון גמילה מאלכוהול

    מכון גמילה מאלכוהול נועד לאנשים שההתמכרות שלהם למשקאות חריפים הינה עזה והם לא הצליחו לגבור עליה לבדם. הרבה מכורים חשים מבוישים, אשמים ומנודים חברתית עקב ההתמכרות שלהם, וזה מה שמניע אותם להתחיל תהליך של גמילה.

    התהליך מחולק לשני שלבים עיקריים – גמילה פיזית וגמילה נפשית. השלב הראשון והקשה יותר הינו הגמילה הפיזית, בה מרחיקים מהמטופל כל סממן אלכוהולי, מה שגורר עימו תופעות לוואי רבות. בשלב השני עוסקים יותר בנפש האדם, איך לטפל בנזקים הרגשיים שנוצרו כתוצאה מההתמכרות ואיך להתמודד עם היום שאחרי הגמילה.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים