מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    ממרכזים אתכם על הדרך הנכונה

    איך אפשר להיגמל מאלכוהול? הרי מדובר באחד החומרים הממכרים ביותר בעולם, שהגמילה ממנו היא נפשית ופיזית כאחד, בשל תלות אמיתית בחומר הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית, כשהגוף ממש זקוק לחומר בכדי לשרוד את היום. כלומר, מדובר בהתמכרות לכל דבר ככה שרק מוסד גמילה מאלכוהול יציע את המסגרת המדויקת שתצליח לנתק את האדם מדפוסי החשיבה ההרסניים שדרדרו אותו למקום הזה, ויצליח להנחיל דפוסי מחשבה מאוזנים ובריאים יותר. וילה מטריקס, מרכז גמילה מאלכוהול היא בדיוק הכתובת שלכם לגמילה מאלכוהול, במידה ואתם או אדם קרוב אליכם חשודים בהתמכרות לטיפה המרה על כל סוגיה. עם צוות מקצועי, שנים של ניסיון ורצון אמיתי לעשות טוב, אין ספק שבתהליך שמטרתו להחזיר אתכם לשגרה.

    מוסד גמילה מאלכוהול כצעד ראשון לחיים חדשים

    מהו האלכוהול? ובכן, מדובר בחומר פסיכו-אקטיבי המוגדר בעצם כסם ממכר לכל דבר ועניין, בצורת נוזל. צריכת אלכוהול עלולה לשנות את ההתנהגות והתודעה, כששימוש מופרז עלול גם להשפיע על האדם באופן פיזיולוגי ולגרום למחלות, הידרדרות בתפקוד המוח, הרעלת אלכוהול ועוד. בנוסף, הפגיעה הנפשית עלולה להוביל לדיכאון וחרדה, שבמקרי קיצון מובילה לניסיונות פגיעה בסביבה או אפילו פגיעה עצמית. מוסד גמילה מאלכוהול ינתק קודם כל את האדם מהחומר, ולאחר שהגוף מתנקה, יגיע השלב הבא והוא כמובן הטיפול הנפשי. אמנם הגוף התנתק מהצורך, אך הנפש עדיין כמהה לפתרון שסייע לה לשרוד משברים ותקופות קשות. כעת, המטרה היא ליצור דפוסי חשיבה בריאים ונכונים יותר להתמודדות עם אותם קשיים, ללא פיתוח תלות בחומרים ממכרים שיוצרים אופוריה מזויפת.

    לא טיפול חד פעמי

    מוסד גמילה מאלכוהול ידגיש תמיד כי הטיפול בהתמכרות אינו חד פעמי, כלומר לא מדובר בביקור אחד אצל הרופא. הרי מדובר בתהליך מתמשך הדורש גם התמדה ורצון מצד המטופל. ללא רצון אישי לצאת מהבוץ ולהתקדם בחיים, התהליך לא יצלח. על כן, וילה מטריקס משלבת לצד הטיפולים, מסגרת חברתית המורכבת ממכורים ומכורות שחוו בדיוק את אותן חוויות, מרגישים את אותם רגשות ויכולים להזדהות ולהעניק תמיכה אמיתית ומבינה לכל אדם שמצטרף למעגל הגמילה.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים