מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מרכז גמילה מאלכוהול פרטי – למי הוא מתאים?

    מתי נכחתם פעם אחרונה באירוע חברתי כלשהו ולא היה אלכוהול על השולחן? כל סיבה למסיבה, ולעתים גם סתם מפגשים אינטימיים עם חברים, מלווים במשקה אלכוהולי כלשהו – יין, בירה וכו'. כשזה קורה לפרקים זה נחמד, אולם כאשר משקאות אלכוהוליים הופכים למושא צריכה בשגרה כבר מדובר בבעיה התמכרותית שדורשת גמילה.

    ברחבי הארץ ניתן למצוא מגוון רחב של מרכזי גמילה, הן ציבוריים והן פרטיים. אולם מה מייחד מרכז גמילה מאלכוהול פרטי? איכות אנשי הצוות, תנאי המחיה של השוהים במקום והיחס האישי.

    כך תזהו מכור לאלכוהול

    ישנם סממנים המעידים על כך שהאדם שמולכם מכור לאלכוהול, וחשוב לדעת לזהות אותם עוד בראשיתם כדי שהטיפול יהיה יעיל ומהיר:

    1. צריכה מוגברת של אלכוהול – אדם השותה משקאות אלכוהוליים באופן תדיר ובכמויות שעולות על הנורמה.
    2. שינויים התנהגותיים – אדם שהתנהגותו מאופיינת בחוסר מודעות, שרוי בתחושת אופוריה ממושכות ונוקט במעשים שמסכנים את חייו או את חיי הסובבים אותו.
    3. שינוי במראה החיצוני – אדם עם מראה מרושל, פגמים בשיניים, עיניים אדומות, בטן נפוחה מהרגיל וכו'.

    מרכז גמילה מאלכוהול פרטי – כך מטפלים

    התמכרות לאלכוהול נחשבת לבעיה רפואית ככל אחת אחרת, ומטבע הדברים חשוב להתאים לכל מכור תוכנית גמילה המשלבת שיטות שמותאמות למצבו ולצרכיו. במרכז גמילה מאלכוהול פרטי נוטים לשלב בין השיטות המוכחות והמובחרות, זאת כדי למקסם את התוצאה ולתת מעטפת רחבה ככל האפשר. כך למשל מרבים לשלב בין טיפולים פסיכולוגיים יחידניים, טיפולים קבוצתיים, קואוצ'ינג, דמיון מודרך, שיטות מובנות להתמודדות עם התמכרות, רפואה אלטרנטיבית וטיפול תרופתי.

    את המטופלים מלווים אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, רובם המוחלט בעלי השכלה אקדמאית והתמחויות שונות בתחום. לצידם עובדים גם מדריכים מן השורה, חלקם אף נגמלו בעצמם בעבר, והם מלווים את המטופלים לאורך כל הדרך. כמו כן, במרכז גמילה מאלכוהול פרטי מספקים תנאי מחייה מעל לבסיס, הכוללים ארוחות עשירות, חדרים מרוהטים ומאובזרים, הימצאות מתקני פנאי ואווירה מחבקת ותומכת. גם לאחר תהליך הגמילה, הצוות ממשיך ללוות את המטופלים לסירוגין, ולהוות  עבורם אוזן קשבת.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הפרעות שהיום יותר אנשים סובלים מהן
      הפרעות אכילה אלה הן הפרעות שהיום עוד ועוד אנשים סובלים מהן. רבים בטוחים שרק נשים סובלות מבעיות כאלה, אך בפועל, זה לא כך. היום ברור שיש גם הרבה מאוד גברים שסובלים מבעיות כאלה ולכן נשאלת השאלה: האם קיים טיפול בהפרעות אכילה? האם יש משהו שנוכל(...)
      קרא עוד
      להבין את ההתמכרות ולטפל בה נכון
      להבין שאתה מכור למשהו זה לא רגע פשוט בחיים. עם זאת, זה רגע חשוב מאוד, שכן ממנו אפשר להתחיל את השינוי. לכן, אם גם אתה הבנת לאחרונה שאתה באמת מכור, כדאי שתדע: יש כזה דבר טיפול בהתמכרות. יש לאן לפנות ויש מי שיוכל לעזור לך. זה לא משנה אם אתה מכ(...)
      קרא עוד
      התמכרות מורכבת ביותר והטיפול בה
      לכאורה זה נשמע בלתי אפשרי עבור רבים מאיתנו: התמכרות לתרופות מרשם. עם זאת, בפועל אנחנו רואים שאפילו אנשים שמעולם לא נטלו תרופות עלולים למצוא את עצמם מתמכרים לתרופות מסוגים שונים. זה קורה פעמים רבות אחרי מחלה או טיפול רפואי מורכב. הרופא רושם(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים