מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מרכז גמילה מהימורים – איך הוא יכול לעזור לכם?

    כמו שיש התמכרות לחומרים מסוימים, כך יכולים לפתח במהלך החיים דפוסי התנהגות התמכרותיים, כאשר המוכר ביותר מהם הינו נטייה להימורים. יש כל מני דרכים להמר על כסף, חלקן נגישות יותר כמו מילוי טפסי לוטו או גירוד משחקי מזל ואילו חלקן נחשבות חוקיות פחות, כמו השתתפות במשחקי רולטה ופוקר. בין קיום משחקים לשם הנאה לבין תלות מוחלטת בהימורים עובר גבול דק, שקל מאוד לחצות אותו ולהביא להשלכות הרסניות. הדרך להיגמל הינה לקחת חלק במרכז גמילה מהימורים.

    מאיפה הכול מתחיל?

    אדם מהמר מונע לרוב מתוך תחושת האדרנלין והריגוש, כאשר במהלך פעולת ההימור הוא לוקח כביכול סיכון מחושב. בגוף מופרשים ההורמונים דופמין וסרוטונין, אשר מעצימים את תחושת האופוריה והריגוש של האדם בעת המעשה, ומשהו בו כמה לחוש את זה פעם אחר פעם. כך נולדת ההתמכרות.

    מלבד זאת, ישנם גורמים נלווים שיכולים לגרום לאדם להתחיל להמר, המשתנים על פי תרבות, מגדר וגילאים:

    • אשליה שזהו כסף קל
    • עמדת כוח רמה
    • צבירת מוניטין חברתני
    • לבלות את שעות הפנאי

    כלומר מקור ההתמכרות משלב גורמים תפיסתיים שונים לצד מקורות נוירולוגיים. מנעד הסיבות הללו גורם למכור להמשיך ולהמר עד שהכסף נגמר.

    מרכז גמילה מהימורים – איך זה עוזר?

    תופעת ההתמכרות להימורים מהווה נגע חברתי שמשנה את החברה מבפנים לרעה, וכפועל יוצא משליכה על הרס על חייו של המכור. ככל שנשאבים עמוק יותר להימורים, מתחילים לפתח תלות ממשית בכך ומוכנים לעשות הכול כדי להשיג עוד כסף שישרת את מטרת ההימורים. הדבר פוגע ביציבות המשפחתית והכלכלית. במקרים רבים המכורים פונים בנואשות לשוק השחור למתן הלוואה, ואז גם נגרם איום על ביטחונם שלהם ושל משפחתם.

    מרכז גמילה מהימורים מאפשר למכורים להיגמל מההימורים, תוך ניפוץ הפנטזיה שלהם וסיוע להתמודד עם רגשות הבושה והאשמה. לאורך כל התהליך הם מלווים על ידי אנשי מקצוע שהוכשרו בתחומם, המסייעים להם לעבור את תהליך הגמילה ומציידים אותם בסל כלים שישרת אותם גם לאחר שהתהליך יגיע לסיומו.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים