מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    נגמלים במרכז וממשיכים בדרך הישר

    כשאדם מתמכר לחומר מסוים, הוא לא שם לב שמגיע הרגע שבו השימוש יוצא משליטה והופך לממש מסוכן עבורו. זהו תהליך איטי בדרך כלל, שאליו נלווה תהליך אישי ונפשי מורכב ביותר, שבמסגרתו האדם הופך תלוי פיזית ונפשית בפעולה מסוימת או חומר. בתוך התהליך הזה, לעתים על האדם נוחתת הארה שמסמנת לו שיש כאן בעיה, אך כפי שידוע בדיוק כך עובדים החומרים הממכרים – הם מטאטאים מתחת לשטיח את התחושות הללו וגורמים לאדם להמשיך לבצע את הפעולה ההרסנית. וילה מטריקס הינו אחד מאותם מרכזי גמילה המתמחים במצבים כאלו בדיוק, כשאצלם לכל מכור יש מקום להביע את קולו ורגשותיו, ולקבל תמיכה והכלה של המצב לצד סיוע מקצועי בהחלמה.

    איך מתבצע תהליך הגמילה אצל מרכזי גמילה

    תהליך גמילה במרכז גמילה – בין אם מדובר על גמילה מאלכוהול או סמים, מחייב תמיד התמדה והשקעה, לצד הבנה שאמנם מדובר בתהליך לא פשוט אך הוא ישתלם אחר כך לאורך זמן. על מנת להיערך טוב יותר כדאי להכיר את האתגרים המלווים את תהליך הגמילה. בראש ובראשונה הגמילה הפיזית, לא תאמינו עד כמה הגוף כמה לחומר או לפעולה הממכרת, והוא עומד להראות לכם את זה במלוא מובן המילה. הקאות, גירודים, זיעה קרה, רעידות ועוד שלל תופעות לוואי מאפיינות את השלב הראשוני בגמילה. לאחר מכן יגיע שלב ההסתגלות הנפשי, במהלכו יהיה על המכור לפתח יכולת להביט מקרוב על החולשות ודפוסי ההתנהגות השליליים שהובילו אותו להתמכרות, ולרצות ללמוד כיצד לחיות איתם בשלווה מבלי לתת להם לקחת שליטה. לאחר מכן יש להסתגל מחדש לשגרה נקייה. תהיו בטוחים שאחרי כל מה שהמכור עובר עד לאותו רגע, זה החלק הפשוט ביותר שכן הגוף והנפש כבר נקיים ומוכנים להתחיל מחדש.

    בואו לעשות את הצעד הראשון

    מרכזי הגמילה נוצרו במטרה ללוות מכורים ומכורות בתהליך הגמילה הלא פשוט. על כן, כשבוחרים היכן לעבור את התהליך כדאי לברר היטב על המקום. וילה מטריקס למשל הוא מכון גמילה בעל מוניטין בינלאומי, עם מרכזים בכל רחבי העולם וצוות מקצועי שגויס בקפידה, בכדי לעזור לכל אדם המבקש זאת, לעשות את הצעד הראשון בחזרה לחיים.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים