מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    נגמלים מאלכוהול באופן פרטני ומקצועי

    האם ידעתם שאלכוהול מצליח לגבות יותר חיים מאשר סמים? כיום, אחד מכל שמונה אמריקאים מאובחן בהפרעת שתיית אלכוהול, כשמדובר בהתמכרות שנחשבת לבינלאומית לחלוטין. למעלה מ- 80 אלף בני אדם מוצאים את מותם באשמת האלכוהול, בין אם בשל נהיגה בשכרות, שתייה מרובה עד מוות, ועוד. החדשות הטובות הן שאפשר לצאת מזה, באמצעות אשפוז אצל מרכז גמילה מאלכוהול פרטי שמודע היטב לכל הסכנות הטמונות בטיפה המרה, וכיצד לטפל באחת ההתמכרויות הקשות ביותר שידעה האנושות. וילה מטריקס הוא הכתובת לכל אדם שמעוניין אחת ולתמיד להיפטר מדפוסי ההתמכרות ההרסניים, ולחזור לנהל אורח חיים נורמטיבי.

    איך תדעו שקיים צורך באשפוז אצל מרכז גמילה

    חשוב להבין שעבור חלק מהאנשים, האלכוהול מהווה מעין 'תרופה' שמצליחה 'לרפא' חוסר ביטחון, בדידות, חרדות, דימוי עצמי נמוך ודיכאון. הרי אחרי כוס או שתיים לפתע מתמלא האדם ביטחון מזויף, שנותן לו את הכוח לבצע פעולות או להגיד דברים שלא היה מעז במצב רגיל. העניין הוא שלא מדובר באמת בתרופה, כי אם בחומר שרק הופך את הבעיה לגרועה יותר, וכך כדור השלג גדל וגדל. מרכז גמילה פרטי יידע לזהות מתי אדם באמת מכור לאלכוהול ובאיזו רמה, בהתאם לבחינת קריטריונים כגון מידת התלות הפיזית במשקה, האם האלכוהול נצרך בשילוב עם סמים או תרופות, האם האדם מתפרץ בחוסר שליטה ובאלימות, עד כמה תחומי האחריות שלו מוזנחים, ועד כמה הוא מטיל את האחריות על הסביבה. חלק מתהליך ההחלמה, הוא להחליף את דפוסי הפעולה והמחשבה ההרסניים, בכאלו שנחשבים לבריאים וטובים יותר לאורח חיים מאוזן שבו יוכל האדם להתמודד עם סיטואציות שונות בחייו מבלי לפנות לחומרים ממכרים.

    מחלה לכל דבר

    התמכרות לאלכוהול נחשבת למחלה לכל דבר, שמובילה לפגיעה במוח, במוטיבציה וביכולת קבלת ההחלטות של האדם. ברגע שההתמכרות הולכת ומידרדרת קשה מאוד להשתחרר ממנה, אלא בעזרת מרכז גמילה פרטי שיידע בדיוק כיצד לגשת לסיטואציה ולמצוא לה את הפתרון המדויק לאותו אדם מכור. הצוות של וילה מטריקס ישמח לעמוד לשירותכם בכל עניין, ולעזור לכם לבצע את הצעד הראשון בדרך לפרק חדש ונקי בחייכם.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים