מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    נגמלים מהסמים באופן פרטני

    גמילה מסמים היא תהליך ארוך ולא פשוט, שדורש הרבה מאוד התמדה מצד המכור לצד ליווי מקצועי של בעלי ניסיון שלמדו והתמחו בכך. כך, רבים בוחרים להגיע אל מרכז גמילה פרטי שידוע ביתרונותיו לעומת האופציות האחרות. וילה מטריקס פועל כמרכז גמילה פרטי בישראל, המציע טיפול בהתמכרויות שונות בגישה אחרת, בהשגחה 24 שעות ביממה ובאווירה חברתית נעימה ומקבלת, שתעניק פן נוסף לתהליך שבבסיסו אינו נעים או מהנה במיוחד.

    מדוע דווקא מרכז גמילה מסמים פרטי

    נשאלת השאלה למה לבחור דווקא מרכז גמילה מסמים פרטי על פני אשר האפשרויות? ובכן, יש לכך כמה סיבות; מכיוון שמכורים חוששים בדרך כלל להתחיל בתהליך גמילה מסודר בשל הבושה והחשש מהחשיפה, מרכז גמילה פרטי מתחייב לדיסקרטיות מלאה וסביבה תומכת כך שהמכור יוכל להתמקד בטיפול. בנוסף, במרכזים פרטיים יפגוש המכור צוות מקצועי ובעל ניסיון, שעושה הכל כדי להעניק לכל מטופל את תשומת הלב המרבית והטיפול המתאים והמדויק לו. המשמעות היא שמלבד טיפול הגמילה הקלאסי שכולל קודם כל גמילה פיזית ולאחר מכן הליך פסיכולוגי ופסיכיאטרי, ישולבו בתהליך אפשרויות נוספות בהתאם להעדפות המטופל ולמצבו האישי.

    טיפול מותאם אישית להצלחה מרבית

    הרי אם חושבים על כך לעומק, לרוב בני האדם יש התמכרות אחת שמלווה אותם. בין אם מדובר במאכל מסוים, צפייה בטלוויזיה, פעילות ספורטיבית ועוד. העניין הוא שאלו התמכרויות שאינן מזיקות, על אף שהקו בין התמכרות מזיקה ללא מזיקה הוא דק מאוד. הבעיה נוצרת כשההתמכרות מזיקה הן לאדם המכור והן לסביבתו, דבר שקורה בדרך כלל כשמושא ההתמכרות הינו סמים או אלכוהול שהופכים למרכז חייו של האדם ומשתלטים על כל חלקה טובה בהם. וילה מטריקס הינו מרכז גמילה פרטי שמודע היטב לכל התהליכים השונים המתחוללים במוחו של האדם המכור. מתוך הידע והניסיון הללו, יידעו כיצד לגשת לכל מכור בהתאם למצבו, רמת ההתמכרות ומושא ההתמכרות, ולהציע טיפול שלא רק ינתק אותו מההתמכרות אלא יסייע לו לאמץ דפוסי חשיבה בריאים ויעילים יותר. כך, כשייצא ממרכז הגמילה, יהיה מוכן להתחיל את חייו מחדש.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים