מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    נגמלים מסמים באמצע הדרך

    האם אפשר להיגמל מסמים? התשובה היא תמיד כן, תמיד לתת צ'אנס לאדם לבחור בחיים ולהתחיל מחדש. כדי לעשות את זה, עליו קודם כל לרצות זאת בעצמו. לאחר מכן, עליו להיכנס אל אחד מאותם מרכזי גמילה מסמים שמציעים מסלולי גמילה המותאמים אישית לכל מכור, כך שהסיכויים להצלחה בתהליך יהיו גבוהים. מרכז הגמילה וילה מטריקס עוסק בגמילה מסמים, אלכוהול וסוגי התמכרויות שונים ומשונים שבני אדם עלולים למצוא עצמם נלכדים ברשתם. הצוות המקצועי נבחר בקפידה, ולכל מכור תימצא הדרך הנכונה ביותר לגמילה יעילה, תוך הישענות על קווים מנחים מעולם הטיפול והגמילה.

    כיצד מרכזי גמילה מסמים מגדירים התמכרות?

    באופן כללי, התמכרות הינה הרגל או התנהגות שתופסים מקום מרכזי בחייו של אדם עד כדי כך שאין לו שליטה עליהם. ההתמכרות מאופיינת בשלושה מרכיבים עיקריים; התלות, שהינה כמיהה של ממש לפעולה או חומר מסוים וקושי בתפקוד כשהדבר לא נמצא בהישג יד. בנוסף, ישנה העמידות והסבילות שמשמעותן, תחושת הסיפוק שפוחתת ככל שהמוח מפתח עמידות לפעולה המסוימת, כך שכדי להרגיש את אותו סיפוק שיוצר את ההתמכרות מינון הפעולה עולה. למשל, יותר אלכוהול, יותר סמים, יותר קניות. המרכיב האחרון המוכר היטב לכל מרכזי גמילה הוא תסמיני הגמילה, שהם אותות מצוקה פסיכולוגיים ו\או פיזיים שהגוף משדר כשהפעולה הממכרת לא מתבצעת. אפשר לומר שמדובר בסוג של אובססיה מהסוג החמור ביותר, שכן בדרך כלל מושא ההתמכרות הינו שלילי ופוגעני, עד כדי כך שהוא משתלט על כל תחומי החיים של המכור ומחריב אותם.

    להתנתק מדפוסי חשיבה הרסניים

    המטרה העיקרית של מרכזי גמילה היא למצוא דרך נכונה ויעילה לנתק את המכור מדפוסי החשיבה ההרסניים שהרסו את חייו, ולאמץ הרגלים בריאים ונכונים יותר להתמודדות עם סיטואציות קשות בחיי היום יום. וילה מטריקס הינו מרכז גמילה המפעיל סניפים בכל רחבי העולם, עם צוות מקצועי מעולה בסביבה שהיא כמו בית, על מנת שכל מכור ירגיש הכי בטוח ומוגן בעולם, ויתמסר לאפשרות לעשות סוף סוף את הצעד הראשון בחזרה לאיכות החיים הגבוהה שמגיעה לו.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים