מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    נזהרים עם הכמות ששותים

    מי לא אוהב לשתות כוס יין או בירה צוננת בערב יום חמישי, אחרי שבוע קשה ומלא בעבודה ועשייה? כנראה שלא קיים אדם שלא באמת אוהב להתרפק על הטיפה המרה מידי פעם, ולאפשר לה להרגיע ולנחם אותו. עד כאן הכל מעולה, אלא אם כן מדובר בתחילתו של תהליך התמכרות. לצערנו, זה קורה לא מעט – אם בשל נסיבות אישיות או פשוט בשל אורח החיים הלחוץ של המאה ה-21. איך שלא תהפכו את זה, ההתמכרות לאלכוהול היא בעיה שהולכת והופכת שכיחה יותר. מרכזי גמילה מאלכוהול כמו וילה מטריקס מטפלים ומלווים מכורים לאלכוהול שמצאו עצמם נמשכים יותר ויותר למשקאות החריפים, עד שאלו לקחו שליטה מלאה על חייהם. כעת, הדרך היחידה שלהם לחזור לשגרה היא באמצעות ליווי מקצועי בלבד.

    מרכזי גמילה מאלכוהול הם הצעד הראשון לחיים חדשים

    התמכרות מוגדרת כפעולה שהאדם מבצע ללא שליטה, מתוך כמיהה פיזית ונפשית כה חזקה עד שלא משנה כמה ינסה להיאבק עם עצמו, בסופו של דבר ימצא עצמו חוזר על אותה פעולה. מסיבה זו, רוב המכורים שמנסים להיגמל באופן עצמאי או בעזרתם של אדם קרוב, מוצאים עצמם נכשלים שוב ושוב. במצב זה, יגיעו אל מרכזי גמילה כאופציה אחרונה, כשהם כבר למודי קרבות ובדרך כלל לא מאמינים בהצלחת התהליך כלל. עם זאת, ישנו הבדל עצום בין תהליך גמילה עצמאי ובין תהליך גמילה המתבצע תחת בקרה מוקפדת.

    לוקחים שליטה על החיים

    מרכזי גמילה מציעים קודם כל תוכנית גמילה המותאמת לכל מכור על פי מצבו האישי, רמת ההתמכרות ועוד. כל התהליך מתקיים תחת עינם המקצועית של פסיכולוגיים, רופאים, פסיכיאטריים, אחים ואחיות ואנשי מקצוע נוספים שנבחרו בקפידה, בכדי לשנות את חייהם של המכורים. אלמנט חשוב לא פחות הוא הסביבה החברתית המורכבת ממכורים ומכורות אחרים, שתומכים זה בזה ומשתפים בתהליך האישי שלהם, מקשיבים לתהליכים של אחרים ומדרבנים אותם להמשיך. וילה מטריקס יצרה בדיוק את הקומבינציה המנצחת הזו, המאפשרת לכל אדם לגלות שהוא יכול לקחת את השליטה על חייו, בחזרה אליו.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים