מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    קווים לדמותם של מהמרים

    הימורים נשמעים בהתחלה כמו פעולה לא מזיקה, נכון? הרי בסך הכל מדובר במשחקים – בין אם משחקים במכונות, או משחקים בין אנשים. זוכרים את ערבי הפוקר עם החבר'ה בשכונה? היה כיף לא נורמלי, ותמיד הייתם צוחקים ביניכם והאווירה הייתה טובה. ובכן, יש אנשים שעבורם ההימורים הם התמכרות של ממש, בעיקר ברגעי שבר בהם יש צורך בכסף נזיל, רב ומייד. אז ההימור הראשון מצליח, וגם השני, ואיכשהו גם השלישי, והמצב רק הולך ומידרדר כשאדם בטוח שהמזל נמצא לצידו. טיפול בהתמכרות להימורים הוא נדרש בדיוק במצבים כאלו, בהם אדם בסך הכל חיפש כסף קל כדי לממש צורך מסוים, ונגרר לבור ללא תחתית שכדי לצאת ממנו, צריך עזרה מקצועית. כאן, נכנסים לתמונה אנשי המקצוע של וילה מטריקס שבאמתחתם שנים רבות של ותק וניסיון, ושורה של הצלחות בכל הקשור לשיקום מכורים להימורים.

    כשחושבים על אדם שמכור להימורים, לרוב עולה תמונה של אדם שיושב בחדר חושך, מול רולטה רוסית והרבה מאוד אנשים בחליפות וסיגרים. ובכן, לא תמיד זו המציאות. מדובר באנשים שמגיעים משכבות שונות, קריירות שונות, והם עלולים להיות רחוקים מאוד מהסטיגמה שעולה בדעתכם. המשותף לכולם הוא הצורך בשליטה, שכן המחשבה על כך שהמזל תמיד לצידם, היא זו שמניעה אותם. מדובר באבסורד כמובן שכן כפי שכולנו יודעים, יד המזל נעה ללא הרף ובכל סיבוב מחדש, אי אפשר לחזות מה יקרה. מטרתו של טיפול בהתמכרות להימורים היא לנתק את האדם מהמחשבה הזו, להבין מאיפה נובע הצורך האובססיבי הזה בהימורים ולנסות להמיר אותו בהתנהלות אחרת ובריאה יותר בעתיד. שהרי ככל שממשיכים להמר, זה לא שהמזל משתנה, הפנטזיה על זכייה גדולה תמיד תישאר פנטזיה בלבד.

    מפרידים בין הפנטזיה למציאות

    בדרך כלל רוב האנשים לא שמים לב שהם צריכים טיפול בהתמכרות להימורים מכיוון שהם לא מאמינים שהם התמכרו, הרי מדובר בסך הכל ב"עוד משחק אחד בלבד", וב"הפעם זה יצליח, אני בטוח", שמקנים ביטחון מזויף. אצל וילה מטריקס תקבלו את הטיפול הראוי, שיסייע לכם להפריד בין הפנטזיה למציאות אחת ולתמיד ולחזור לשגרת חיים בריאה ונורמלית.

     

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים