מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    אל תתמכרו למחסור בכאב

    משככי כאבים הם פתרון מעולה להקלה על כאבים של אדם, כך שרק הגיוני ליטול אותם ברגע שמורגשת אי נוחות שפוגעת בתפקוד היום יומי. הבעיה מתחילה כשהשימוש בתרופות ומשככי מכאבים הופך להתמכרות של ממש, ופתרון לכל בעיה ולו הקטנה ביותר. כך, התמכרות למשככי כאבים הפכה לעניין שבשגרה, כשאנשים מאבדים את היכולת להבחין בין צורך במשכך כאבים ובין רצון. עד כדי כך, שחתך האוכלוסייה שצורך משככי כאבים הוא מגוון – בני נוער שמותחים גבולות, מבוגרים שסובלים מכאבים או פציעות וכמובן, אוכלוסיית גיל הזהב שסובלת הרבה יותר מכאבים כרוניים, כך שחלקם נוטלים משככי כאבים באופן קבוע ומתמכרים אליהם בלי לשים לב. המומחים של וילה מטריקס מכירים את העניין מקרוב, ובאחד ממרכזי הגמילה המובילים בישראל מציעים פתרונות למכורים ומכורות, בהתאמה אישית.

    התמכרות למשככי הכאבים בעקבות תלות

    המכונה שנקראת גוף האדם סובלת מתקלות מידי פעם, תקלות שגורמות לכאבים נפשיים ופיזיים. הדרך לטפל ולתקן את התקלות הללו היא באמצעות תרופות, משככי כאבים לעתים. העניין הוא שלעתים, התמכרות למשככים מתרחשת בשל חומרים המצויים בתוך התרופה, ובשל נטילה לא מאוזנת. העניין הוא שלצד החומרים משככי הכאבים, חלק מהתרופות הללו מכילות גם חומרים מגבירי הנאה ומרגיעים, כך שעבור חלק מהאנשים מדובר בפתרון של ממש גם לבעיות אחרות.

    האם באמת אפשר להיגמל?

    השאלה הטבעית היא, האם התמכרות למשככי כאבים היא עניין שבאמת אפשר להיגמל ממנו. הרי מה יקרה אם בעתיד אם האדם שוב יזדקק למשככי הכאבים? ובכן, התשובה היא שנטילת תרופות ומשככי כאבים בפרט חייבת להתבצע באופן מבוקר הן מבחינת זמן השימוש והכמות המומלצת. ברגע שאין פיקוח על כך, הדרך להתמכרות עלולה להיות מהירה מאוד. וילה מטריקס מלווה מכורים ומכורות בתהליך גמילה המותאם לכל אחד ואחת באופן אישי, כשהמטרה היא לזהות את דפוס ההתמכרות והמקור שלו, ולשנות אותו. להפוך אותו לחיובי יותר וחיוני, כל זה מתקיים תחת פיקוח ובסביבה חברתית תומכת ומחבקת המורכבת מאחרים שחולקים חוויות ותחושות, ומסייעים זה לזה לחזור אל דרך הישר ביעילות ובכלה.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      טיפול בהתמכרויות נוספים
      מרחיקים מכם את הסמים ומצילים את חייכם
      התמכרות לסמים היא הרסנית בכל קנה מידה, בין אם מדובר בסמים קשים או סמים קלים. הסיבה לכך היא שמלבד המכור עצמו שנפגע מההתמכרות שלו, על כל אחד כזה ישנם כמה אנשים שלא מכורים אבל מושפעים מההתמכרות של אותו אדם. אנשים שקרובים אליו מאוד, צופים בו הו(...)
      קרא עוד
      נפרדים מהאלכוהול לנצח
      כשחושבים על גמילה מאלכוהול, המחשבה הראשונה בדרך כלל פשוטה מאוד. הרי בסך הכל מדובר בתהליך מהיר בו אדם מפסיק באופן חד ומהיר לצרוך אלכוהול, ומתרגל לזה. אין ספק שזה נשמע קל, אך בפועל מדובר באחד התהליכים המסובכים, הכואבים והמתישים ביותר שיש. על(...)
      קרא עוד
      טיפול בהפרעות אכילה
      כאשר מדברים על שילוב של גישות פסיכולוגיות, מדברים למעשה על כמה מודלים העוסקים בנישה של הפרעות אכילה. מורכבות כמו תופעה אנושית אשר היא למעשה הסיבה לריבוי גישות טיפול שלא תמיד דומות אחת לשנייה. שלושה מרכיבים תיאורטיים, מעשיים וטיפוליים שהם למ(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים