מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    נפרדים מהאלכוהול לנצח

    כשחושבים על גמילה מאלכוהול, המחשבה הראשונה בדרך כלל פשוטה מאוד. הרי בסך הכל מדובר בתהליך מהיר בו אדם מפסיק באופן חד ומהיר לצרוך אלכוהול, ומתרגל לזה. אין ספק שזה נשמע קל, אך בפועל מדובר באחד התהליכים המסובכים, הכואבים והמתישים ביותר שיש. על כן, נדרשת התערבות של מכון גמילה מאלכוהול שילווה את המכור לכל אורך התהליך, יציע לו סיוע רפואי ונפשי שיסייע לו לעבור את התקופה הקשה בשלום, ולחזור במהרה לשגרה נורמלית ככל האפשר. וילה מטריקס הוא מכון גמילה פרטי המציע קרקע יציבה, ליווי מקצועי והרבה תמיכה לכל אדם המבקש להתנתק אחת ולתמיד מהגורם בו הוא תלוי בחיים – החל מאלכוהול, סמים, ועוד.

    כך יש לבחור מכון גמילה מאלכוהול

    אי אפשר שלא לשאול את עצמכם איך בכלל אפשר לבחור מכון גמילה כשיש בחוץ כל כך הרבה מוסדות שמתיימרים להיות המובילים, הטובים והמקצועיים ביותר בתחום. כל מוסד שכזה מציע שיטות אותן הוא מציג כיעילות ובטוחות להצלחה, אך בפועל, מדובר בשרלטנות לשמה. הרי מידי פעם עולים לכותרות סיפורים על מכורים במכוני גמילה שעברו התעללות ברמה כזו או אחרת, סיפורים ששוברים את הלב. הדבר האחרון שתרצו, זה לדעת שאדם יקר לכם או אפילו אתם, נכנסתם למכון לא מקצועי שרק יהפוך את המצב לגרוע יותר ממה שהיה עד כה.

    איך אפשר לבדוק את הנושא?

    פשוט מאוד! כשמחפשים אחר מכון גמילה יש לחפש אחר המלצות וביקורות של מטופלים מהעבר, שהעלו על הכתב את החוויה שלהם מבחינת תהליך הטיפול, הצוות, שאר המטופלים, ההוויה הכללית וההרגשה האישית. מומלץ גם להגיע לסייר במקום ולבחון בעצמכם את אדיבות הצוות, רמת הניקיון, גודל החדרים ועוד. וילה מטריקס מעמידה לרשותכם מכון גמילה מתקדם, הדוגל מצד אחד בגישה טיפולית רפואית המותאמת לכל מטופל, לצד יצירת סביבה חברתית תומכת ומכילה שהיא חלק בלתי נפרד מתהליך ההצלחה וההחלמה. באמצעות מעגלי שיתוף שיחות אחד על אחד ומעקב רפואי של מומחים, יוכלו המטופלים לחזור במהירות לחייהם כשהם מצוידים בסל הכלים הטוב ביותר להתמודדות עם סיטואציות שונות.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      טיפול בהתמכרויות נוספים
      מרחיקים מכם את הסמים ומצילים את חייכם
      התמכרות לסמים היא הרסנית בכל קנה מידה, בין אם מדובר בסמים קשים או סמים קלים. הסיבה לכך היא שמלבד המכור עצמו שנפגע מההתמכרות שלו, על כל אחד כזה ישנם כמה אנשים שלא מכורים אבל מושפעים מההתמכרות של אותו אדם. אנשים שקרובים אליו מאוד, צופים בו הו(...)
      קרא עוד
      אל תתמכרו למחסור בכאב
      משככי כאבים הם פתרון מעולה להקלה על כאבים של אדם, כך שרק הגיוני ליטול אותם ברגע שמורגשת אי נוחות שפוגעת בתפקוד היום יומי. הבעיה מתחילה כשהשימוש בתרופות ומשככי מכאבים הופך להתמכרות של ממש, ופתרון לכל בעיה ולו הקטנה ביותר. כך, התמכרות למשככי(...)
      קרא עוד
      טיפול בהפרעות אכילה
      כאשר מדברים על שילוב של גישות פסיכולוגיות, מדברים למעשה על כמה מודלים העוסקים בנישה של הפרעות אכילה. מורכבות כמו תופעה אנושית אשר היא למעשה הסיבה לריבוי גישות טיפול שלא תמיד דומות אחת לשנייה. שלושה מרכיבים תיאורטיים, מעשיים וטיפוליים שהם למ(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים