מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מרחיקים מכם את הסמים ומצילים את חייכם

    התמכרות לסמים היא הרסנית בכל קנה מידה, בין אם מדובר בסמים קשים או סמים קלים. הסיבה לכך היא שמלבד המכור עצמו שנפגע מההתמכרות שלו, על כל אחד כזה ישנם כמה אנשים שלא מכורים אבל מושפעים מההתמכרות של אותו אדם. אנשים שקרובים אליו מאוד, צופים בו הולך ומידרדר ועומדים אל מול ההתמכרות שלו חסרי אונים. כאן, נכנס לתמונה מכון הגמילה וילה מטריקס הפועל בקנה מידה בינלאומי, בשיטות מתקדמות ויעילות להשבת מכורים לדרך הישר, באמצעות ליווי מקצועי ורפואי לצד יצירת מעטפת חברתית.

    על החשיבות של פניה לשירותיו של מכון גמילה מסמים

    בין אם מדובר על מנת יתר או מנות קטנות שנלקחות באופן שוטף ללא שליטה, אין מנוס מלפנות לאנשי מקצוע של מכון גמילה מסמים ועדיף לעשות זאת כמה שיותר מהר. ישנה חשיבות אדירה לטיפול בבעיות ההתמכרות, בכל תחומי החיים ולנטרל אותה, מכיוון שזו משתלטת לחלוטין על כל חלקה טובה בחיי האדם – החל מאחריות למשפחה, אחריות לקריירה, דאגה לאני העצמי ועוד. לקיחת אחריות היא קריטית ועל אחת כמה וכמה כשהאדם מבין בעצמו שיש כאן בעיה. מתי זה מסובך אפילו יותר? כשהאדם נמצא בהכחשה לתהליך השלילי שהוא עובר; כשמנסים לפקוח את עיניו והוא טוען שמדובר במשהו זמני בלבד, כשמצביעים על העניין הבעייתי והוא אומר שהוא יכול לעצור מתי שהוא רוצה, ועוד. אתם כבר מכירים את התירוצים הללו.

    שני היבטים לגמילה

    אם נניח למשל שההתמכרות הינה לסמים, הרי שישנם שני היבטים לתהליך. מצד אחד ישנה התחושה הפיזית שהסמים מעוררים – אופוריה, ביטחון עצמי, שלווה והפגת מתחים. מצד שני ישנה גם השפעה חברתית לצריכת סמים הקשורה לסביבה, חברים שהאדם מפחד לאבד במידה ויתנתק מהסם וכך, גם אם אינו באמת רוצה בכך, הוא ממשיך לצרוך סמים. רובד אחד חשוב מאין כמוהו בעת פנייה אל מכון הגמילה הוא הרובד החברתי, המורכב הן מהיועצים והמלווים המקצועיים והן משאר המכורים שיוצרים יחדיו רשת של הגנה, תמיכה והכלה. אצל וילה מטריקס תקבלו את כל מה שאתם צריכים בכדי להשתחרר מהתלות אחת ולתמיד, ולחזור לשגרת חיים שאינה תלויה בדבר.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      טיפול בהתמכרויות נוספים
      נפרדים מהאלכוהול לנצח
      כשחושבים על גמילה מאלכוהול, המחשבה הראשונה בדרך כלל פשוטה מאוד. הרי בסך הכל מדובר בתהליך מהיר בו אדם מפסיק באופן חד ומהיר לצרוך אלכוהול, ומתרגל לזה. אין ספק שזה נשמע קל, אך בפועל מדובר באחד התהליכים המסובכים, הכואבים והמתישים ביותר שיש. על(...)
      קרא עוד
      אל תתמכרו למחסור בכאב
      משככי כאבים הם פתרון מעולה להקלה על כאבים של אדם, כך שרק הגיוני ליטול אותם ברגע שמורגשת אי נוחות שפוגעת בתפקוד היום יומי. הבעיה מתחילה כשהשימוש בתרופות ומשככי מכאבים הופך להתמכרות של ממש, ופתרון לכל בעיה ולו הקטנה ביותר. כך, התמכרות למשככי(...)
      קרא עוד
      טיפול בהפרעות אכילה
      כאשר מדברים על שילוב של גישות פסיכולוגיות, מדברים למעשה על כמה מודלים העוסקים בנישה של הפרעות אכילה. מורכבות כמו תופעה אנושית אשר היא למעשה הסיבה לריבוי גישות טיפול שלא תמיד דומות אחת לשנייה. שלושה מרכיבים תיאורטיים, מעשיים וטיפוליים שהם למ(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים