מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    אשפוז לצורך גמילה ממשככי כאבים

    הפתרון הטוב ביותר עבור מכורים שהשתמשו במשככי כאבים או תרופות מרשם יתר על המידה הינה גמילה במרכז המיועד לטיפול זה. אשפוז לצורך גמילה ממשככי כאבים מאפשר למכורים לתרופות להיגמל מהן בצורה הנכונה  והמבוקרת ביותר. וילה מטריקס – מוסד גמילה ממוקם בהרצליה, מציע תכנית טיפולית עבור התמכרות זו, על ידי צוות מומחה בתחום. למרות שההתמכרות מתחילה מרצון להפסיק כאבים שונים בגוף, יש לדעת שניתן להגיע לאשפוז במקרה של תלות במשככי כאבים.

    אשפוז לצורך גמילה ממשככי כאבים – מדוע הוא הכרחי ?

    משככי כאבים הינם חומרים חוקיים שניתן להשיג על ידי מרשם רופא עבור חלקם וללא מרשם עבור חלק השני. הם נועדו על מנת לשפר את איכות חיים של האדם, וכדי להקל על כאבים שונים בגוף, כגון, כאבי שיניים, כאבי ראש, כאבי בטן ועוד. מדובר על התמכרות למשככי כאבים כאשר האדם אינו יכול להפסיק לעשות שימוש בהם. בדומה להתמכרויות כימיות אחרות, תלות זו מזיקה לחיי המכור ולבריאותו.

    להלן הסיבות העיקריות המסבירות מדוע אשפוז לצורך גמילה ממשככי כאבים הכרחי:

    • ברוב המקרים התמכרות לתרופות נוצרת עקב תאונה או מחלה ולאחר שהמכור סבל מכאבים פיזיים חזקים. כתוצאה מכך, התרופות עלולות לפגוע לבריאותו עוד יותר ויש צורך באשפוז כדי לנקות את גופו ממשככי כאבים ולהיגמל מתלות זו.
    • מכוון שמשככי כאבים אינם מוגבלים ויש אפשרות להשיג אותם בכמות גדולה, המכור לא יוכל להפסיק ללא עזרה מקצועית במוענקת באשפוז באמצעות מכון גמילה ונתמכת ע"י צוות מקצועי בתחום.
    • התמכרות זו דומה לתופעות של התמכרויות אחרות ולכן האשפוז הכרחי בדיוק כפי שתלות בסמים או אלכוהול דורשת גם היא טיפול ואשפוז.
    • כאשר אדם מכור למשככי כאבים הוא עלול לאבד שליטה בצריכת חומרים אלו. למשל, הוא יכול למצוא את עצמו מזייף מרשם ואף להגיע למצב של רכישת תרופות בשוק השחור.

    כיצד בוחרים את מקום האשפוז הנכון ביותר לתהליך גמילה ממשכי כאבים ?

    מומלץ לבחור במרכז גמילה המומחה בהתמכרות למשככי כאבים על מנת לקבל את הטיפולים הטובים ביותר כדי להצליח את תהליך הגמילה מתרופות. במרכז זה פועלים צוות של אנשי מקצוע כדי לסייע בכל הדרוש ולעמוד לרשות המטופלים בכל שלב.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים