מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    גמילה לא קלה

    תהליכי גמילה הם אף פעם לא פשוטים, גם כשמדובר על גמילה מקנאביס שבמחשבה ראשונה ודאי נתפסת כמו אחד מתהליכי הגמילה הקלילים יותר בעולם הסמים, בשל העובדה שהסם מוגדר כ'קל' בלבד. למעשה, ההפך הוא הנכון. ההגדרה הזו של 'סמים קלים' היא מתעתעת שכן התמכרות לקנאביס או לכל סם קל אחר היא בסופו של דבר התמכרות, והתלות בחומר היא אותה תלות שעלולה להחריב חלקות טובות בחייו של אדם. אז מה עושים? פונים למרכז גמילה כמו וילה מטריקס שמציעים שירותי גמילה פרטיים, בסביבה חברתית ומשפחתית.

    גמילה מקנאביס בגישה טיפולית חברתית

    גמילה מקנאביס תתבצע בדרך שבה נלמד ונעמיק במנגנוני ההתמודדות של המטופל בחיי היום יום שלו, ונמצא את הדרכים הנכונות להתמודד בלי הצורך להשתמש בסם. עם גישה טיפולית המשלבת מפגשים קבוצתיים, סביבה חברתית וליווי אישי בהתאם לצרכיו של המטופל, המטרה היא להשיב אותו כמה שיותר מהר וכמה שיותר במדויק לשגרת חיים נורמטיבית ככל האפשר. כלומר, לנתק אותו מהצורך בסמים ולמצוא חלופה בריאה ונכונה להתמודדות עם סטרס יום יומי ואתגרים.

    להבין איפה עובר הקו האדום

    השיח בנושא קנאביס הופך לנרחב יותר ויותר, כשמצד אחד נלמדות עוד ועוד תכונות חיוביות וחיוניות של צמח הקנאביס, ומצד שני אי אפשר לסתור את העובדה שחומר ממכר, הוא חומר ממכר. הרי הגראס משפיע על תהליכי החשיבה ובמינונים שונים ניתן להשיג אפקטים רצויים. למשל, הוא יכול להרגיע והוא יכול גם להמריץ, כך שקל להתמכר לעובדה שאדם יכול להשיג אפקט מסוים כרצונו. וילה מטריקס מציעה מסלולי טיפול בהתמכרויות מסוגים שונים, כולל גמילה מקנאביס – מתוך ההבנה שהתמכרות נובעת מחוסר יכולת לעמוד מול קשיי המציאות. הסמים הם דרכם של רבים לברוח מאותה מציאות קשה, כשהם מטשטשים את המחשבה וגורמים להכל להיראות וורוד ונעים יותר, ולו באופן זמני. כאן נכנס מרכז הגמילה לתמונה, והוא מזמין כל אדם שמרגיש שדי לו עם התלות הזו, ליצור לעצמו חיים חדשים. באמצעים טיפוליים וחברתיים במסגרת שבה כל אחד שייך ולכולם יש מקום, יוכל המכור למצוא את הדרך הנכונה והבריאה יותר לחזרה לשגרה, בראש נקי וצלול.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים