מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    הצלחה בתהליך הגמילה תלויה בכם ובסביבה

    זה מתחיל בקטן; פעולה שגורמת לאדם להרגיש טוב למשך זמן קצר. האדם זוכר את התחושה המצוינת הזו ורוצה לחזור עליה, כך הוא חוזר על אותה פעולה שגרמה להרגשה הטובה. הבעיה היא שלעתים מדובר בפעולה הרסנית שטובה לאדם רק לרגע, ולטווח הארוך יש לה השפעות שליליות. זוהי כמובן, התמכרות. גמילה מהתמכרויות היא תהליך קשה מאוד בדיוק מהסיבות הללו, שמדובר בסופו של דבר בעניין מהנה ומענג, שהאדם מבקש לחזור עליו שוב ושוב בשל התחושה הטובה שהיא יוצרת עבורו. בפועל, ההתמכרות משפיעה לרעה על האדם ועל חייו, רק שלא תמיד הוא מסוגל לראות את זה. ישנם מוסדות כדוגמת וילה מטריקס המבקשים לנטרל התמכרויות כאלו ולסייע לכל המבקש והמבקשת, לחזור למסלול חיים נורמטיבי ככל האפשר במהירות, זאת באמצעות תוכניות גמילה מתקדמות המתנהלות בסביבה מבוקרת.

    גמילה מהתמכרויות ומתחושת העונג המזויפת

    בסמים ואלכוהול ישנם חומרים משני תודעה; הם גורמים לתחושת בטחון ושמחה לעתים, אך כמובן, מדובר בתחושה מזויפת. כשמנגנון העונג במוח מופעל בעקבות התמכרות, הרי שמדובר בפעולה שאינה משרתת מטרה אמיתית. המוח מאותת שאכן יש תחושה של הנאה בשל פעולה מסוימת ולכן הגיוני שתרצו לחזור עליה שוב ושוב, אך בסופו של דבר מדובר בהתמכרות מסוכנת. ההתמכרות הזו לתחושת העונג, הופכת את תהליך הטיפול בהתמכרות למשימה שנראית כמעט בלתי אפשרית למרבית המכורים, שבחלקם נמנעים ממנה מראש בכל מחשבה שפשוט – אין סיכוי שזה יצליח.

     

    אין ספק, גמילה מהתמכרויות היא אינה תהליך פשוט והצלחתו תלויה בעיקר בשני גורמים. הראשון הוא כמובן האדם המכור והרצון שלו לצאת מהבוץ שנקלע אליו. הפרמטר השני הוא הסביבה בה הוא עובר את הגמילה – האם היא מקבלת ומכילה, האם הוא מוקף באנשים כמוהו שעוברים את אותו תהליך, מי הם המלווים המקצועיים, מהם התנאים בהם מתקיימת התוכנית, ועוד. יחד, נוצרת קומבינציה בלתי מנוצחת שגם ההתמכרות החמורה ביותר לא תוכל לעמוד בפניה. עם הסיוע המקצועי של וילה מטריקס – זה אפשרי. שנים של ניסיון בליווי תהליכי גמילה שונים, הוכיחו שעם גישה נכונה, התאמה לכל מטופל והכלה של מצבו – אפשר להיגמל.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים