מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    התמכרות היא התמכרות היא התמכרות!

    תרופות הן חלק בלתי נפרד מחייהם של בני האדם, והן שינו לחלוטין את אופן החיים על הכדור. אם משהו כואב, לוקחים כדור. אם מצטננים, לוקחים כדור. אם חשים לא בטוב בכל אספקט אחר, הרי שתרופה תפתור את הבעיה. מה הפלא שרבים מוצאים עצמם מידרדרים לכדי התמכרות לתרופות מרשם? על כן, גמילה מתרופות היא לא תהליך חדש, אלא שלא מדברים עליו יותר מידי. זו 'התמכרות שקטה', כזו שלא מבינים בכלל שקיימת עד לרגע שהעיניים נפקחות ומבינים שיש כאן בעיה. מרכז גמילה וילה מטריקס מציע טיפולים מתקדמים המותאמים לכל אדם באופן אישי, לגמילה מוחלטת מהתרופות בעזרת צוות מקצועי, וסביבה חברתית.

    כל מה שצריך לדעת על גמילה מתרופות

    ההתמכרות לתרופות עלולה להיות מדרון חלקלק, כי בסך הכל רציתם להפיג תחושות קשות או כאבים. מכאן בדרך כלל מתחיל שימוש לא נכון בתרופות, שלעתים מידרדר להתמכרות של ממש. גמילה מתרופות מתחלקת בדרך כלל לשני סוגים – גמילה לאחר התמכרות לתרופות מרשם שניתן לקבל רק על ידי מרשם רופא, והתמכרות לתרופות שאינן דורשות מרשם. למשל משככי כאבים, או כל תרופה אחרת שאפשר לרכוש ללא הגבלה. חשוב לציין בנוסף שלא כל שימוש במשככי כאבים למשל, מעיד על התמכרות. מתי כן? כשגם כשאין יותר צורך לקחת כדורים, האדם בכל זאת ממשיך לעשות זאת שכן מדובר בפעולה שגורמת לו להרגיש טוב.

     

    כשאדם ממשיך ליטול כדורים גם כשאין בהם צורך, הרי שמדובר בסימן משמעותי להתמכרות של ממש. עוד סימני אזהרה שכדאי לשים לב אליהם גם סימני גמילה מתרופות שמופיעים באופן רגשי ואף פיזי. למשל, אי שקט, סימנים של חרדה, רעידות בגוף ועוד. בסופו של דבר, כמו כל התמכרות אחרת, גם התפקוד החברתי ו\או התעסוקתי של האדם ייפגעו. על כן, חשוב לגשת למרכז גמילה כמו וילה מטריקס בהקדם האפשרי, ולאפשר לאנשי המקצוע והסביבה החמה, המקבלת והתומכת לעשות את קסמיה. מהר מאוד יתגלה שניתן להתגבר על כל קושי, וכבונוס אף ליצור קשרים עם אנשים מדהימים שחווים את אותו דבר כמוכם.

     

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים