מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    התמכרות שמתחילה מצורך תמים

    תרופות הן כנראה בין ההמצאות הגאוניות ביותר של האנושות. כשמשהו מפריע או מכאיב, אפשר לקחת תרופה והכל יעבור ויישכח כך שנוכל להמשיך בשגרת היום. הבעיה מתחילה כשלאדם יש נטייה טבעית להתמכרות, וככל שישתמש יותר, כך עלול לפתח התמכרות לתרופות מרשם ולעתים גם במסווה של צורך אמיתי. הרי בתרופות הללו ישנם חומרים בעלי השפעה חיובית מעבר להפגת הכאב – הן מרגיעות, תורמות לריכוז לעתים ובכלל, משפיעות לטובה. מובן שתלות בתרופות מרשם היא אינה חיובית בשום צורה, כך שכניסה לתהליך גמילה תהיה הכרחית. וילה מטריקס הינה אחד ממרכזי הגמילה המובילים בארץ ובעולם, עם מגוון רחב של טיפולים ומסלולי גמילה מתרופות, סמים, אלכוהול ועוד.

    התמכרות לתרופות מרשם שמתחילה בדרך כלל מצריכה לא מזיקה

    באופן טבעי, התמכרות לתרופות מרשם מתחילה בדרך כלל משימוש בתרופה בשל צורך רפואי ממשי וקיים. למשל, כדי להתגבר על כאבים או טיפול רפואי של ממש. במצבים של חוסר שליטה או תשומת לב, הדבר עלול להפוך לתלות של ממש בתרופות עד כדי התמכרות, כשלרוב מדובר בתרופות ממשפחת האופיואידים. תרופות אלו משמשות לשיכוך של כאבים בדרגה בינונית עד חמורה, ואף לטיפול במצבים רפואיים אחרים. חסרונן העיקרי של התרופות הללו טמון בעובדה שלעתים הן עלולות לגרום להתמכרות, בעיקר בשימוש ממושך. ההגדרה לשימוש מזיק בתרופות מתחיל כשאלו נצרכות שלא לפי הוראות הרופא ו\או לצרכים שאינם רפואיים.

    איך מתרחש התהליך?

    בדרך כלל כשמדובר בשימוש מתמשך, יעילות התרופה לעתים פוחתת ככל שעובר הזמן. במצב כזה, המטופל לעתים יגדיל את המינון בכדי להשיג את אותה תחושת הקלה. התמכרות לתרופות מרשם מתרחשת כאשר באותו מינון מקורי, מופיעים תסמיני גמילה והמטופל ממש תלוי – רגשית ופיזיולוגית, בתרופה המדוברת. ללא פיקוח רפואי הסיטואציה עלולה להידרדר במהירות, כך שהמטופל יהיה חייב לעבור תהליך גמילה של ממש. את תהליך הגמילה היעיל ניתן לעבור אצל וילה מטריקס – מרכז גמילה פרטי בעל שורת הצלחות מוכחות בארץ ובעולם, בסיוע וליווי מכורים לתרופות שהבינו שהם חייבים לקחת את חייהם בידיים ולהשתחרר סוף סוף מהחומר הממכר.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים