מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    התמכרות שפוגעת ברבדים שונים בחיים

    עד לפני זמן מה, צריכת קנאביס נחשבה בעיקר להרגל המזוהה עם נתחים מאוד ספציפיים באוכלוסייה, בדרך כלל בשוליים שלה. בשנים האחרונות, הפך ההרגל לנפוץ יותר ויותר, כמעט למיינסטרים בעולם ובישראל בפרט. על השאלה האם מדובר בהרגל חיובי או שלילי, לא ננסה לענות כאן מכיוון שהדעות קיצוניות לשני הכיוונים, והתשובה תלויה בהרבה מאוד גורמים. במאמר זה, נרחיב אודות התמכרות לקנאביס ועל ההשלכות הנלוות לכך. במרכזי גמילה כגון וילה מטריקס תמצאו מגוון רחב של מסלולים, המותאמים כל אחד למכורים וצרכיהם האישיים.

    שני צידי המטבע

    עבור לא מעט צרכני קנאביס, מדובר בהרגל לא מזיק שאף מצליח לשפר היבטים שונים בחייהם; הוא מסייע להם להירגע לאחר יום עבודה קשה, להתרכז, לתפקד טוב יותר. בצד השני של הסקאלה ישנם אלו שנהנים מאותם יתרונות, אך הפכו תלויים בהם, כלומר ממש פיתחו התמכרות לקנאביס ולתכונותיו הנפלאות. ההתמכרות הזו, עלולה להשפיע לרעה על תחומים בחייהם כמו התנהלות בעבודה, אחריות כלפי המשפחה ועוד. אם נרצה, ניתן להשוות את ההתמכרות הזו לשתיית אלכוהול; במידה והאדם צורך את הטיפה המרה רק מידי פעם ובאופן נשלט, הרי שלא מדובר בפעולה מזיקה. מצד שני, כשאדם צריך את האלכוהול בכדי לתפקד ביום יום שלו, כאן כבר מדובר במדרון חלקלק והדרך להתמכרות היא מהירה.

    פגיעה באספקטים שונים בחיים

    בשורה התחתונה, התמכרות לקנאביס בהחלט עלולה לפגוע ביכולת להשיג יעדים ומטרות, להצליח לכבוש פסגות שהאדם מכוון אליהן. צריכה מרובה של קנאביס אף עלולה לפגוע בהתפתחות האישית ובמוטיבציה, שכן היא גוררת את האדם למנוחה ורביצה, תחושת אופוריה שלעתים גורמת לו להזניח את חובותיו. מי שנוטה להתמכרות, ייפול לכך מהר מאוד. כאן נכנסים לתמונה המומחים של וילה מטריקס שישמחו להציע ליווי מקצועי, קשוב ומכיל של כל אדם שזקוק לעזרה ביציאה ממעגל ההתמכרות, בכדי לחזור כמה שיותר מהר לשגרה. אין ספק שהקנאביס עלול לתעתע שכן הוא נמצא ממש על התפר שבין חיובי לשלילי, אך בסופו של דבר יש לזכור שהכל ומתחיל ונגמר בנטיותיו הטבעיות של האדם.

     

     

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים