מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    לא מהמרים על החיים

    הימורים הם כנראה בין הפעולות המתעתעות ביותר בעולם. הרי זה תמיד מתחיל בקטן ולא מזיק, משחק קצר עם החבר'ה, או סיבוב בקזינו בחו"ל רק בשביל להתנסות. אחרי הצלחה או שתיים, אתם מרגישים שהמזל לצידכם וששום דבר לא יכול לעצור בעדכם, אז אתם ממשיכים להמר ולהרוויח, עד שלפתע המזל עוזב אתכם ואתם מתחילים ליפול, וליפול, ולהפסיד עוד ועוד. כאן מתחילה ההתמכרות להימורים והיא הרסנית יותר ממה שנדמה, בדיוק בגלל העובדה שהיא כל כך מתעתעת. במהרה האדם עלול לאבד את כל מה שיש לו, ללא שום יכולת להשתקם, לפחות לא בלי עזרה מקצועית. טיפול בהתמכרות להימורים אם כן, יהיה חייב להתקיים תחת מסגרת המפקחת על האדם ומסייעת לו – באמצעים טיפוליים ונפשיים, להחלים. וילה מטריקס פועל כמרכז גמילה פרטי המציע מסלולי גמילה מתקדמים המותאמים באופן אישי לכל אדם וההתמכרות האישית שלו.

    איך מתקיים טיפול גמילה מהימורים

    טיפול גמילה מהימורים מתחיל בדרך כלל מהסביבה, כשכל אדם שקרוב למכור מנסה בדרכו שלו לסייע; אחדים יתנו לו כסף כדי להרגיע את יצר הניסיון להרוויח עוד, אחרים נשארים צמודים אליו ככל האפשר ומשגיחים עליו, אחרים בכלל לא נותנים לו כסף (בכדי שלא יהיה לו על מה להמר) ואחרים נוקטים בשיטת החינוך ומנסים לדבר להיגיון שלו. אין ספק שאהבה ואכפתיות הן חשובים, אבל המציאות מוכיחה שזה מאוד נדיר שקרובי משפחה מצליחים לסייע למכור להשתחרר מאותה התמכרות ולהמשיך בחייו כרגיל. מה שצריך כאן, זה התערבות מקצועית בלבד, בסביבה מפוקחת ומבוקרת.

    מוסד גמילה מקצועי הוא הפתרון

    לא משנה באיזו רמת התמכרות מדובר, המומחים של וילה מטריקס ישמחו לסייע וללוות כל אדם שמעוניין להמשיך בחייו, הרחק מההתמכרות שהחריבה את חייו. על כן, טיפול בהתמכרות להימורים ישלב לרוב שיטה טיפולית נפשית, לצד טיפול קבוצתי המשלב מכורים אחרים, כולם זוכים לבמה עליה יוכלו לחלוק את סיפורם, ליצור קשרים ולהחלים ביחד מהפרעה שהצליחה לתפוס נתח כל כך רחב בחייהם. קשרים שבסופו של דבר, הופכים לעתים לחברויות מדהימות וחזקות שנמשכות לאורך כל חייהם.

     

     

     

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הפרעות שהיום יותר אנשים סובלים מהן
      הפרעות אכילה אלה הן הפרעות שהיום עוד ועוד אנשים סובלים מהן. רבים בטוחים שרק נשים סובלות מבעיות כאלה, אך בפועל, זה לא כך. היום ברור שיש גם הרבה מאוד גברים שסובלים מבעיות כאלה ולכן נשאלת השאלה: האם קיים טיפול בהפרעות אכילה? האם יש משהו שנוכל(...)
      קרא עוד
      להבין את ההתמכרות ולטפל בה נכון
      להבין שאתה מכור למשהו זה לא רגע פשוט בחיים. עם זאת, זה רגע חשוב מאוד, שכן ממנו אפשר להתחיל את השינוי. לכן, אם גם אתה הבנת לאחרונה שאתה באמת מכור, כדאי שתדע: יש כזה דבר טיפול בהתמכרות. יש לאן לפנות ויש מי שיוכל לעזור לך. זה לא משנה אם אתה מכ(...)
      קרא עוד
      התמכרות מורכבת ביותר והטיפול בה
      לכאורה זה נשמע בלתי אפשרי עבור רבים מאיתנו: התמכרות לתרופות מרשם. עם זאת, בפועל אנחנו רואים שאפילו אנשים שמעולם לא נטלו תרופות עלולים למצוא את עצמם מתמכרים לתרופות מסוגים שונים. זה קורה פעמים רבות אחרי מחלה או טיפול רפואי מורכב. הרופא רושם(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים