מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מוצאים את הטיפול הנכון עבורכם

    לעתים, הרגלים שונים משתלטים על חייו של אדם והופכים לחלק בלתי נפרד מהם, כמעט כתלות לרמה שאי אפשר לנהל את החיים בלעדיהם. כשמנסים להפסיק, לא מצליחים וחווים תחושות שליליות ותגובות פיזיולוגיות, הרי שמדובר בהתמכרות. טיפול בהתמכרויות חייב להתבצע רק תחת השגחה קפדנית, בסביבה חברתית מכילה ותומכת שנוצרה במטרה אחת ויחידה, להחזיר את האדם אחת ולתמיד לשגרה הרחק מההתמכרות. זוהי בדיוק הסביבה שמציעה וילה מטריקס למטופליה, כשכל תכנית מותאמת באופן אישי לכל אדם ומצבו הפרטי – מושא ההתמכרות, מקור ההתמכרות והדרך המתאימה ביותר לטפל בבעיה.

    טיפול בהתמכרויות בגישה מתאימה

    כיצד מגדירים התמכרות? ובכן, התמכרות היא קודם כל אובססיה. סיטואציה שבה אדם מרגיש שאינו מסוגל לשלוט בעצמו, ובאופן אימפולסיבי מאוד חייב לממש את אותו צורך. פעולת ההתמכרות מטרתה להפיג מתח או מצוקה, ולא תמיד כדי לספק ריגוש כפי שבדרך כלל נהוג לחשוב. לא תמיד מדובר בצורך פיזי, אלא שברוב המקרים אף הצורך הוא רגשי. כיום הוכח שישנו גם גורם תורשתי, שהשפעותיו תלויות בגורמים סביבתיים, אישיים ונסיבתיים. כשמדובר בהתמכרות הרסנית, אזי יש לטפל בכך בהקדם האפשרי שכן התמכרות עלולה להשתלט לחלוטין על חייו של אדם ולהחריב כל חלקה טובה בהם, על אחת כמה וכמה כשההתמכרות היא לחומרים כמו אלכוהול, סמים, אובססיה כהפרעות אכילה ועוד. אז איך ניגשים לכל מטופל? באופן שהכי מתאים לו, בהכלה והקשבה, תהליך הדרגתי שמטרתו היא להכווין את האדם בחזרה לשגרה תוך ניתוק שלו מאותם רגשות שליליים, אבחון של גרעין האובססיה ונטרולו על ידי שינוי דפוסי החשיבה ההרסניים.

    תהליך שיש לעבור בליווי מקצועי בלבד

    טיפול בהתמכרויות הוא קודם כל תהליך גמילה טיפולי, הכולל גמילה פיזית על ידי עצירת השימוש בחומר או התנהגות הממכרת, לצד פיתוח יכולות של התמודדות רגשית עם מצבים וסיטואציות ללא שימוש באותו מושא ההתמכרות. כלומר, אם אדם נהג לאכול כדי להפיג מתח, הרי שתימצא דרך אחרת להתמודד עם הפגת המתח ומבלי להחליף את מושא ההתמכרות במושא אחר, אלא לחדול. אצל וילה מטריקס עוברים מטופלים תהליכי גמילה מתקדמים תחת פיקוח מלא, בסביבה חברתית ותומכת.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים