מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מלכודת שיכולה לתעתע

    כשמדברים על סמים, בדרך כלל כמעט לא נעשית החלוקה הזו בין סמים קלים וקשים, לפחות לא עד שיורדים לשורש העניין ומתעמקים בכך. השאלה שנשאלת תמיד בהקשר הזה, הוא בנושא גמילה מסמים קלים ועד כמה היא שונה מכל גמילה אחרת, בעיקר מסמים קשים שידועים ביכולותיהם לשנות מאוד את תודעתו של אדם ולשחק בה עד כדי טירוף. למרבה ההפתעה, גם סמים קלים עלולים להשפיע עלינו מאוד, בעיקר אם צורכים אותם על בסיס יום יומי ופה בעצם, קבור הכלב. מרכז הגמילה וילה מטריקס מלווה מכורים ומכורות שלמדו על בשרם שההבדל בין סוגי הגמילות דק מאוד.

    גמילה מסמים קלים אינה תהליך פשוט כמו שחושבים

    העניין הוא שההגדרה 'סמים קלים' היא בעלת מסר כפול ומטעה. הרי ברגע שאנחנו מסווגים חומר כבלתי חוקי, הדבר מעיד על הסיכונים הטמונים בו. מצד שני, כשאנחנו מגדירים אותו כ'קל' המשמעות היא שההשפעות שלו גם מינוריות ביחס לחומרים ממכרים אחרים. מסיבה זו, לא מעט אנשים מוצאים עצמם נכנסים לתהליך גמילה מסמים קלים לאחר שלמדו על בשרם שהעובדה שהחומר 'קל' יותר, אינה מונעת את סכנת ההתמכרות לקנאביס או לכל סם קל אחר. נכון שבשנים האחרונות צצים עוד ועוד מחקרים ששמים במרכז את התכונות היעילות והחיוביות של הצמח, ויכולתו להציע טיפול וסיוע למחלות קשות. אין ספק שתכונות הצמח מדהימות ויכולות בהחלט לשנות את עולם הרפואה, אך זה אינו סותר גם את האפקט הממכר שלו.

     

    סמים קלים הם מלכודת מתעתעת מאוד, בדיוק מכל הסיבות שפורטו לעיל. מידי תקופה מגיעים לתהליך גמילה מסמים קלים אצל וילה מטריקס מכורים ומכורות שלא חשבו עד הסוף על תכונותיהם של הסמים הקלים, ונפלו ברשתם. עם צוות מטפלים ומלווים מקצועי וניסיון של שנים רבות ברמה הבינלאומית, מרכז הגמילה מלווה ומסייע לרבים ורבות לחזור אל דרך הישר, להתנתק מהסמים שהשתלטו על כל חלקה טובה בחייהם ולהמשיך הלאה בראש שקט ולב נקי. עם תוכניות גמילה המותאמות לכל מטופל וצרכיו האישיים ונטרול דפוסי החשיבה שמובילים להתמכרות, ניתן להתגבר על כל התמכרות המהווה מכשול של ממש.

     

     

     

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      להבין את ההתמכרות ולטפל בה נכון
      להבין שאתה מכור למשהו זה לא רגע פשוט בחיים. עם זאת, זה רגע חשוב מאוד, שכן ממנו אפשר להתחיל את השינוי. לכן, אם גם אתה הבנת לאחרונה שאתה באמת מכור, כדאי שתדע: יש כזה דבר טיפול בהתמכרות. יש לאן לפנות ויש מי שיוכל לעזור לך. זה לא משנה אם אתה מכ(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים