מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מצליחים להיגמל מהדפוס ההרסני

    הימורים נראים בהתחלה כמו משחקים נחמדים, בהם אתם בסך הכל מפקידים את המזל שלכם ביד הגורל ומקווים לטוב. בין אם מדובר במשחקי הימורים בהם לוקחים חלק אנשים אחרים או הימורים של אדם נגד מכונה, לעתים הדרך להתמכרות היא מהירה, ומה הפלא? על יוקר המחייה כולם מדברים, והלחץ שהוא מביא איתו ידוע לכל. רק הגיוני שעבור חלק מהאנשים, הפתרון יימצא באופציה הכי פחות בריאה, מה שידרוש תהליך טיפול בהתמכרות מהימורים לאחר מכן, כדי לחזור לשגרה נורמטיבית ככל האפשר ולהבנה, שהימורים עלולים להיות מסוכנים יותר ממה שנדמה. לא תמיד המזל משחק לצידכם, ומהמרים רבים מוצאים את עצמם מידרדרים לתהום שקשה מאוד לצאת ממנה. כאן נכנסים לתמונה מכוני גמילה כגון וילה מטריקס שמזמינים מכורים ומכורות בכל הרמות, לגלות שאפשר אחרת.

    זה אפשרי

    האם ידעתם שיש קשר בין סוגי ההתמכרויות השונות? נכון שבהתאם להתמכרות עולה בגמילה מסוימת, למשל גמילה מהימורים או גמילה מסמים, אך בסופו של דבר ישנם גם קווי דמיון. הרי לא מדובר כאן במושא ההתמכרות אלא בנטייה להתמכרות מלכתחילה. למשל, כשאדם מתמכר לסמים איכות חייו מידרדרת מאוד לעתים עד למצב שבו הוא מאבד את העבודה שלו. כדי להשיג כסף עבור אותם סמים, לרוב יפנה להימורים, מה שיגרור התמכרות נוספת. כאן כבר נוצרת בעיה כפולה, כשתהליך הגמילה כאמור יתמקד בנטייה להתמכרות ולווא דווקא ספציפית במושא ההתמכרות עצמו. כשמנטרלים את הגרעין, את החשק, את הנטייה – כל השאר מסתדר בעצמו.

    זהו הפרק הראשון בחיים החדשים שלכם

    מכורים רבים לא מאפשרים לעצמם מלכתחילה להצטרף לתוכנית גמילה, משום שהם לא מאמינים שאפשר בכלל להציל אותם. מרגיש שהכל אבוד, בלתי אפשרי, והדבר היחיד שיכול להציל אותם זה ניסיון ההימור הבא שבטוח יצליח, הכוס האחרונה של היין, או הכדור הקטן שיש בו כל כך הרבה יתרונות למראית עין. הכל, למראית עין. כאן בדיוק נכנס לתמונה מרכז וילה מטריקס שמפעיל תוכניות גמילה וטיפול בהתמכרויות מתקדמות וייחודיות, בסביבה מכילה ומקבלת שבה כל אחד ואחת מקבלים את היחס הרפואי, הטיפולי והחברתי שמגיע להם כדי להצליח.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      להבין את ההתמכרות ולטפל בה נכון
      להבין שאתה מכור למשהו זה לא רגע פשוט בחיים. עם זאת, זה רגע חשוב מאוד, שכן ממנו אפשר להתחיל את השינוי. לכן, אם גם אתה הבנת לאחרונה שאתה באמת מכור, כדאי שתדע: יש כזה דבר טיפול בהתמכרות. יש לאן לפנות ויש מי שיוכל לעזור לך. זה לא משנה אם אתה מכ(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים