מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מרכז גמילה מסמים הרצליה

    וילה מטריקס הינה מרכז גמילה פרטי באזור הרצליה אשר מעניק טיפולי גמילה ושיקום מהתמכרויות שונות. מרכז גמילה מסמים הרצליה – וילה מטריקס, הינה מתחם אקסקלוסיבי, בו צוות מקצועי מגוון ומנוסה, והטיפולים בו מתקיימים באווירה משפחתית וחמה, מתוך ראיה הוליסטית של האדם כמכלול, ולא רק כמכור עם בעיית התמכרות. בוילה מטריקס מאמינים כי כל אדם הוא שונה ודואגים להתאים את הטיפולים באופן אישי.

    מרכז גמילה מסמים הרצליה – יתרונות

    • מיקום: למיקום ישנה חשיבות רבה, כך למשל מרכז גמילה אשר נמצא בסמוך לחוף הים. הנוף העוצמתי אך המרגיע משפיע באופן חיובי על כל אחד כמעט, והמרכז אף יכול להציע טיפולים מסוימים אשר מתרחשים בחוף הים, אשר מעצים את תחושות המטופל ותורם להצלחת הטיפול. כמו כן, מיקום מכון הגמילה במרכז הארץ מאפשר הגעה נוחה אליו מכל שאר חלקיה.
    • סטנדרטים גבוהים: מתחם חדשני ומתקדם יהיה בעל מתקנים בסטנדרטים גבוהים, מהמטבח והארוחות ועד לעיצוב הכללי. כל אלו מקנים למטופל סביבה תומכת אשר דואגת לכל צרכיו ומשאירה אותו פנוי פיזית ורגשית, להתמודד עם תהליך הגמילה והשיקום המאתגרים.
    • התנתקות מהחוץ וחיבור אל הפנים: המרכז מאפשר מצד אחד תחושה של ניתוק מטרדות העולם החיצון וחיי היום יום ומצד שני חוויה של חיבור פנימי עמוק, הנדרש על מנת לעבור תהליך עומק רגשי כמו גמילה ושיקום. ישנה חשיבות רבה לכך היחס להצלחת התהליך, וידוע כי גורמים סביבתיים משפיעים מאוד על דרכי החשיבה שלנו ועל הבחירות שאנו עושים.

    התפקיד המרכזי של מרכז הגמילה בהרצליה

    תפקידו של מרכז גמילה מסמים בתהליך הגמילה הינו קריטי ביותר עבור המטופל. בזמן שהמשפחה והסביבה הקרובה מתקשים להכיל ולתמוך בצורה הרצויה במצבים כאלו, באופן טבעי כמובן, תפקידו של מרכז התמיכה הופך מרכזי ביותר בחייו של המטופל ובתהליך הגמילה והשיקום. תפקידו של מרכז הגמילה לא מסתיים בסיום תהליך הגמילה, וזאת משום שהמרכז צריך לספק למטופל בהתמכרות לסמים כלים להתמודד עם חייו בצורה בריאה המחליפה את המנגנון הלקוי של ההתמכרות.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      להבין את ההתמכרות ולטפל בה נכון
      להבין שאתה מכור למשהו זה לא רגע פשוט בחיים. עם זאת, זה רגע חשוב מאוד, שכן ממנו אפשר להתחיל את השינוי. לכן, אם גם אתה הבנת לאחרונה שאתה באמת מכור, כדאי שתדע: יש כזה דבר טיפול בהתמכרות. יש לאן לפנות ויש מי שיוכל לעזור לך. זה לא משנה אם אתה מכ(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים