מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מרכז גמילה מתרופות מרשם

    המטרה שלשמה נועדו תרופות מרשם הינה להקל על כאבם של אנשים החווים כאבי בחלקים שונים בגופים או בעת טיפולים רפואיים. עם זאת, תרופות המרשם מכילות בתוכן חומרים נרקוטיים, אשר גורמים להרבה מהמשתמשים בהן לפתח התמכרות ולהשתמש בתרופות גם שלא לצורך.

    התמכרות לתרופות מרשם הינה חמורה ככל התמכרות אחרת, שכן היא גורמת למשתמש בהן לפתח תלות בחומר ומשפיעה על חייו לרעה. מי שנאלץ להתמודד עם העניין, יכול לטפל בזה על ידי שהייה במרכז גמילה מתרופות מרשם.

    תרופות מרשם שנחשבות ממכרות

    בדרך כלל מתמכרים לתרופות מרשם לאחר שנוטלים תרופה מסוימת ממשפחת האופיואידים, לה יש השפעה מכרעת על מערכת העצבים ומביאה להרגעה ודיכוי שלה. תרופות המרשם הנפוצות והממכרות ביותר כיום הינן פנטניל, מורפין, אוקסיקודון ובופרנורופין. החומרים שהן מכילות נספגים בגוף, נקשרים לקולטנים אופיאטיים וגורמים להתפשטותן של תחושות שלווה ואופוריה בגוף. התחושה הזו עשויה להיות ממכרת, ומכאן ממשיכים ליטול את תרופת המרשם גם שלא לצורך.

    התמכרות לתרופות מרשם מלווה בתופעות לוואי כדוגמת הקאות, בחילות, גרד, עצירות וכו'. במקרים מסוימים יכולים אף לסבול מדיכוי נשימתי, בעיקר במצבים של מנת יתר המובילים לנשימה איטית ואז למוות.

    התמכרות לתרופות מרשם ואופן טיפול

    התמכרות לתרופות מרשם יכולה לנבוע משלושה מצבים שונים:

    • נפגעי טראומה או תאונה שזקוקים לתרופה משככת כאבים ומתמכרים אליה.
    • מטופלים ששוהים במרכז גמילה ומקבלים טיפול תרופתי.
    • אנשים שהיו מכורים בעבר לחומרים פסיכו-אקטיביים ושבו להשתמש עקב משבר או קשיים נפשיים בהווה.

    כל אחת מהסיבות הללו מהווה תשתית להתמכרות לתרופות מרשם. במרכז גמילה מתרופות מרשם מסייעים לכל המטופלים המגיעים עם בעיית התמכרות בפתרון הבעיה, זאת על ידי גמילה פיזית בשילוב של טיפולים נפשיים בשיטות שונות. השלב הראשון הוא המאתגר מכולם, שכן הגוף מתנגד לאי קבלת החומרים אליו הוא רגיל והמטופל צריך להתמודד עם כל תופעות הלוואי. גם בשלב השני יש קשיים מסוימים, שכן בו מתבקש המטופל להשתמש בסל הכלים שניתנו לו ולהתמודד עם חייו ללא מעורבות חומרים נרקוטיים.

     

     

     

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      להבין את ההתמכרות ולטפל בה נכון
      להבין שאתה מכור למשהו זה לא רגע פשוט בחיים. עם זאת, זה רגע חשוב מאוד, שכן ממנו אפשר להתחיל את השינוי. לכן, אם גם אתה הבנת לאחרונה שאתה באמת מכור, כדאי שתדע: יש כזה דבר טיפול בהתמכרות. יש לאן לפנות ויש מי שיוכל לעזור לך. זה לא משנה אם אתה מכ(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים