מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    פסיכותרפיה גופנית עם נגמלים מסמים

    בארץ, הטיפול הקונבנציונלי בעבור התמכרות לסמים כולל גמילה פיזית ולאחר מכן, טיפול התנהגותי, קוגניטיבי ודינמי. עם זאת נולד טיפול חדש המביא תוצאות גמילה מצוינות. טיפול זה הינו פסיכותרפיה גופנית עם נגמלים מסמים. המרכז לגמילה וילה מטריקס מיועד עבור אנשים מכורים להתמכרויות שונות ומעוניינים לעבור טיפול אינטנסיבי המבוסס על תכנית אישית. התוכנית הזו כוללת טיפולים רבים ואחד מהם הינו פסיכותרפיה גופנית המתבצע על ידי צוות מומחה בתחום.

    מהו טיפול פסיכותרפיה גופנית עם נגמלים מסמים?

    טיפול פסיכותרפיה הינו טיפול גופני עם נגמלים מסמים המאפשר לחשוף גם את הפינות הפגועות ביותר בנפשו של אדם על מנת לסייע לו להחלים. חשוב לזכור שהמכור לסמים סוחב לא רק כאבים גופניים אלא גם כאבים רגשיים חזקים במיוחד. על מנת שהמכור יחלים גם באופן נפשית, חשוב יהיה לבחור במכון גמילה המספק טיפול פסיכותרפיה גופנית.

    • תהליך גמילה פיזי הינו מאוד קשה ועלול לגרום לטראומה גופנית. לאור עובדה זו חשוב יהיה להמשיך ולתחזק את בגוף גם בשלבים אלו. טיפול פסיכותרפיה גופנית יהיה זה שיסייע במשימה זו ויעזור לחזר את כלל הנגמלים שנעזרים בטיפול ייחודי זה.
    • טיפול פסיכותרפיה מתייחס לסיבת ההתמכרות, כלומר לבעיה הראשונית אשר הובילה להשתלטות ההתמכרות לסמים. הסיבות באות לידי ביטוי פעמים רבות בטראומה נפשית, מכאובים אשר אדם עשוי היה לחוות בחייו, זאת ברמה הגופנית או הרגשית ועוד.
    • טיפול זה מאפשר לנגמלים מסמים להבין שאינם זקוקים לסם כדי להתמודד מול הקשיים ואתגרים שונים של החיים. בנוסף, טיפול פסיכותרפיה מאפשר לעלות את רמת הבטחון עצמי לנגמל מסמים ולא לחיות בתחושת של כישלון ובושה.

    שיטת הטיפול הפסיכותרפיה

    הטיפול הפסיכותרפי משקם את התנהגותו והתמודדותו של המכור עם התמכרותו באמצעות טכניקות שונות, כגון מגע, ביטוי ותנוע רגשי או מילולי ועבודת נשימה. במהלך הטיפול, הנגמלים מסמים עוברים חוויה מתקנת שמאפשרת תנועות חיוביות, לדוגמא, הבעה רגשית, דמיון, דיבור, אימפולס תנועתי ועוד. אבחוני גוף ותרגילים אלו מאפשרים למטופלים להיות במגע עם היכולת שלהם ועם חסימתם על מנת להתפתח.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      גמילה מסמים נוספים
      הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את המצב
      הימורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאיתנו. יש לא מעט אנשים שמארגנים פעם בשנה נסיעה למקומות מיוחדים שבהם ההימורים הם חוקיים. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שהופכים את ההימור לחלק בלתי נפרד מחייהם ולמעשה הופכים להיות מכורים. אם זה נשמע לכם מ(...)
      קרא עוד
      להתמודד עם קושי לא פשוט
      להיות אדם מכור לסמים זה אומר להתמודד עם קושי לא פשוט. אפילו למכורים הכי גדולים יש רגעים קטנים של התפקחות שבהם הם מבינים ואומרים לעצמם את האמת: אנחנו מכורים. אנחנו מכורים ואי אפשר להמשיך ככה יותר. לכן, אם זה קורה לאחרונה גם לכם, בהחלט יכול ל(...)
      קרא עוד
      הרגע שבו כדאי לחשוב על טיפול בהתמכרות לא...
      אלכוהול הוא חלק מהחברה שבה אנחנו חיים, ואפשר לראות זאת במדינות רבות בעולם. יש מדינות, כמו איטליה למשל, שבהן ארוחת צוהריים ללא כוס אלכוהול היא לא ארוחה שלמה. עם זאת, שתיית אלכוהול עלולה גם להיות מוגזמת ולהפוך להתמכרות של ממש. זה לא קורה ביום(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים