מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    גמילה מתרופות נרקוטיות

    גמילה מתרופות נרקוטיות הינה למעשה גמילה מתרופות מרשם. ישנם מצבים בהם הגוף שלנו סובל מכאבים קשים למשל לאחר ניתוח, פציעה קשה, תאונה ועוד. על מנת להתמודד עם הכאב ניתנות תרופות נרקוטיות אשר אמנם מקלות באופן משמעותי על הכאב אך יש להן חיסרון אחד גדול והוא החומר הממכר שבתוכן. בכדי להיגמל מתרופות אלו פעמים רבות תאלצו לפנות לעזרה מקצועית. לפרטים נוספים צרו קשר עם וילה מטריקס והצוות שלנו יעמוד לשירותכם.

    מה כוללת גמילה מתרופות נרקוטיות

    תרופות נרקוטיות אשר ניתנות ללא פיקוח וללא השגחה הינן מסוכנות מאוד. הן מכילות חומרים ממכרים במיוחד ועלולות לגרום לתופעות לוואי קשות גם בזמן השימוש בהן אך בעיקר כאשר ננסה להפסיק את השימוש. גמילה מתרופות נרקוטיות משפיעה הן על הגוף והן על הנפש בצורה הבאה:

    • גמילה פיזית – בשלב הגמילה הראשון כאשר הגוף נמנע לחלוטין מן התרופה התחושות שתחוו יהיו לעיתים בלתי נסבלות. בשלב הזה הגוף חש בכאבים רבים בשרירים, בפרקים, כאבי ראש חזקים, סחרחורות, בחילות והקאות, הזעת יתר ועוד.
    • גמילה נפשית – זהו השלב המשמעותי ביותר כיוון שלרוב הגמילה הנפשית קשה מהגמילה הפיזית. שלב זה מלווה בתחושות של חרדה, דיכאון, עצבנות, מצב רוח קיצוני ועוד. בכדי להתמודד עם תחושות אלו יש לרכוש את הכלים הנכונים אשר ילוו אתכם במהלך החיים ולא רק בשלב הנוכחי בו אתם נמצאים.
    • הסתגלות – השלב האחרון הינו כמובן שלב ההסתגלות לחיים החדשים. בסיומו של התהליך תדעו כיצד ליישם את הכלים אותם רכשתם בכל סיטואציה מעין זאת במידה ותגיע בעתיד.

    עזרה מקצועית בתהליך גמילה מתרופות נרקוטיות

    כל תהליך גמילה באשר הוא אינו תהליך פשוט ודורש התערבות מקצועית על מנת לייעל ולהקל עליו. בחירה של מרכז גמילה הינה אחת מהבחירות החשובות ביותר אשר תעשו בימי חייכם על כן חשוב לבחור נכון. בוילה מטריקס תמצאו את המקום המדויק ביותר עבורכם הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית. המיקום המצוין, התנאים הטובים וכמובן הצוות המקצועי יתנו לכם מענה ראוי לכל קושי שיתעורר במהלך התהליך. מטרתנו העיקרית הינה לעזור לכל אדם להחזיר לעצמו את השליטה שאבדה לו על חייו.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      גמילה מתרופות נוספים
      מרחיקים מכם את הסמים ומצילים את חייכם
      התמכרות לסמים היא הרסנית בכל קנה מידה, בין אם מדובר בסמים קשים או סמים קלים. הסיבה לכך היא שמלבד המכור עצמו שנפגע מההתמכרות שלו, על כל אחד כזה ישנם כמה אנשים שלא מכורים אבל מושפעים מההתמכרות של אותו אדם. אנשים שקרובים אליו מאוד, צופים בו הו(...)
      קרא עוד
      נפרדים מהאלכוהול לנצח
      כשחושבים על גמילה מאלכוהול, המחשבה הראשונה בדרך כלל פשוטה מאוד. הרי בסך הכל מדובר בתהליך מהיר בו אדם מפסיק באופן חד ומהיר לצרוך אלכוהול, ומתרגל לזה. אין ספק שזה נשמע קל, אך בפועל מדובר באחד התהליכים המסובכים, הכואבים והמתישים ביותר שיש. על(...)
      קרא עוד
      אל תתמכרו למחסור בכאב
      משככי כאבים הם פתרון מעולה להקלה על כאבים של אדם, כך שרק הגיוני ליטול אותם ברגע שמורגשת אי נוחות שפוגעת בתפקוד היום יומי. הבעיה מתחילה כשהשימוש בתרופות ומשככי מכאבים הופך להתמכרות של ממש, ופתרון לכל בעיה ולו הקטנה ביותר. כך, התמכרות למשככי(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים