מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    גמילה מתרופות שינה

    אם אתם לא מסוגלים להירדם ללא עזרה חיצונית כנראה שאתם זקוקים לתהליך גמילה מתרופות שינה. תרופות שינה מסופקות לרוב על ידי מרשם רופא ומטרתן לעזור לאנשים הסובלים מנדודי שינה תדירים. אין ספק כי ייעודן של תרופות אלו הינו חיובי אך לצערנו אנשים רבים לא יודעים כי הן ממכרות מאוד. במידה ואתם מרגישים כי לתרופות השפעה רבה מידי על חייכם אך אינכם יודעים כיצד להתחיל בתהליך פנו עוד היום לוילה מטריקס לקבלת מידע נוסף בנושא.

    כיצד מתבצעת גמילה מתרופות שינה

    על פניו כדורי שינה נראים תמימים ולא מזיקים אך רבים מאתנו לא יודעים כי מדובר בכדורים חזקים במיוחד המכילים חומרים ממכרים להם השפעה רבה על מהלך חיינו. שימוש יתר בתרופה זאת גורם לתלות קשה של הגוף בהם שלא מאפשרת להתמודד עם החיים בצורה הנכונה. תהליך גמילה מעין זה מתבצע בדרכים הבאות:

    • גמילה מכדורי שינה תעשה לרוב בצורה הדרגתית על מנת לא לגרום לגוף להיכנס למצב של הלם בו הוא אינו יודע כיצד לתפקד ללא הכדור.
    • גמילה מכדורי שינה תעשה בעזרתו של ליווי מקצועי בלבד על מנת ללמד את הגוף מחדש להירדם בכוחות עצמו ובכדי להתמודד עם תופעות הלוואי הקשות המגיעות בעקות הגמילה ובעקבות חוסר השינה שהיא מביאה עימה בתחילת התהליך.
    • במהלך התהליך יינתנו הכלים הנכונים על מנת לסגל הרגלי שינה נכונים ובריאים כך שהצורך בכדורי שינה לא יחזור שוב וגם אם יחזור תדעו כיצד להתמודד עימו.

    מרכז גמילה עבור כל תהליך גמילה מתרופות שינה

    לרוב כאשר אנו מדברים על מרכזי גמילה אנו יודעים כי הם מטפלים בעיקר בהתמכרויות לסמים ואלכוהול אך למעשה הם עוסקים בכל סוג של התמכרות החל מהתמכרות למסכים ועד התמכרות לסמים קשים. כלומר, כל אדם יכול למצוא את המענה הראוי והמדויק לקושי איתו הוא מתמודד. בוילה מטריקס תמצאו טיפול עבור מגוון רחב של סוגי התמכרויות. תוכלו לבחור בטיפול אישי או בטיפול קבוצתי הכול לפי ההתאמה האישית שלכם. בנוסף למענה האישי וילה מטריקס מספקת את הכלים הנכונים גם עבור המשפחה הקרובה בכדי לאפשר לה להתמודד עם המצב כראוי לאחר חזרתו של המטופל לביתו.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      גמילה מתרופות נוספים
      מרחיקים מכם את הסמים ומצילים את חייכם
      התמכרות לסמים היא הרסנית בכל קנה מידה, בין אם מדובר בסמים קשים או סמים קלים. הסיבה לכך היא שמלבד המכור עצמו שנפגע מההתמכרות שלו, על כל אחד כזה ישנם כמה אנשים שלא מכורים אבל מושפעים מההתמכרות של אותו אדם. אנשים שקרובים אליו מאוד, צופים בו הו(...)
      קרא עוד
      נפרדים מהאלכוהול לנצח
      כשחושבים על גמילה מאלכוהול, המחשבה הראשונה בדרך כלל פשוטה מאוד. הרי בסך הכל מדובר בתהליך מהיר בו אדם מפסיק באופן חד ומהיר לצרוך אלכוהול, ומתרגל לזה. אין ספק שזה נשמע קל, אך בפועל מדובר באחד התהליכים המסובכים, הכואבים והמתישים ביותר שיש. על(...)
      קרא עוד
      אל תתמכרו למחסור בכאב
      משככי כאבים הם פתרון מעולה להקלה על כאבים של אדם, כך שרק הגיוני ליטול אותם ברגע שמורגשת אי נוחות שפוגעת בתפקוד היום יומי. הבעיה מתחילה כשהשימוש בתרופות ומשככי מכאבים הופך להתמכרות של ממש, ופתרון לכל בעיה ולו הקטנה ביותר. כך, התמכרות למשככי(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים